Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt spelmissbruk.

Tack vare jämkningen så kan jag numera klara mig på 100.000.
Då har jag alla privata skulder reglerade innan det här året är slut.

Hur fan jag ska få tag på 100.000 vete fåglarna. Men nu är det som sagt väldigt nära.
Om du har tid och lust nån gång kan du väl vara snäll och skicka ett PM till mig och förklara exakt hur det funkar? Kan hjälpa mig med eventuellt. Som tack ska jag klura ut nåt till dig.

Absolut. Tar 2 minuter.
Skicka PM så jag inte glömmer :) .
Vad har du i lön innan skatt?

Totalt beviljat 1.604.313

Nu inleds projekt - Minska lån/Krediter/skulder! Projekt att maximera sina lån/skulder är över nu ska vi beta av detta. Hårt jobb väntas men det ska jag nog klara av!

Inget nytt att delge här faktiskt. Min UC fortsatt skyhög. Jag kan inte börja amortera på mina skulder/krediter innan jag löst dom jävla privata delarna.
Jag kommer nog, tyvärr. Behöva året på mig att betala av alla privata skulder/lån och sen hela nästa för att "sanera" mina skulder/lån i övrigt om jag fortsätter ligga på dessa höga lönenivåer.
Jag lär åtminstone göra det ett halvår till så att ja....

Men det är riktigt jobbigt för jag är konstant back med 3-4 aktörer som jag får ringa och hålla på för jag inte har råd att betala till dom sen får jag betala dubbelt nästa månad och hela tiden hålla på så, oerhört störigt.

Inget nytt att delge här faktiskt. Min UC fortsatt skyhög. Jag kan inte börja amortera på mina skulder/krediter innan jag löst dom jävla privata delarna.
Jag kommer nog, tyvärr. Behöva året på mig att betala av alla privata skulder/lån och sen hela nästa för att "sanera" mina skulder/lån i övrigt om jag fortsätter ligga på dessa höga lönenivåer.
Jag lär åtminstone göra det ett halvår till så att ja....

Men det är riktigt jobbigt för jag är konstant back med 3-4 aktörer som jag får ringa och hålla på för jag inte har råd att betala till dom sen får jag betala dubbelt nästa månad och hela tiden hålla på så, oerhört störigt.
Hur hög är din uc risk nu?

80.6% :D

...och då ska ni veta att jag har en inkomst på ca 70K i månaden. Inga anmärkningar. Inget hos kronofogden. Inga misskötta krediter och inga förfrågningar på över 2 månader.

...och då ska ni veta att jag har en inkomst på ca 70K i månaden. Inga anmärkningar. Inget hos kronofogden. Inga misskötta krediter och inga förfrågningar på över 2 månader.

När dina förfrågningar blivit lite äldre och när du bettat ner krediterna (de är värst) så kommer du ha ett fint betyg igen... typ i början på nästa år!?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp