Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt spelmissbruk.

Om jag skulle ta 10 aktörer (Credway typ, Slantar,Easycredit,Getdivide och dylika)
Få loss 400.000 den vägen.

Hur lång tid tror ni att det skulle ta innan jag har betalat av alla dessa och hade jag. "klarat" mig på en månadskostnad på ca 25.000 på det?

Om jag skulle ta 10 aktörer (Credway typ, Slantar,Easycredit,Getdivide och dylika)
Få loss 400.000 den vägen.

Hur lång tid tror ni att det skulle ta innan jag har betalat av alla dessa och hade jag. "klarat" mig på en månadskostnad på ca 25.000 på det?
Känns ju inte omöjligt att klara på mellan 24-48 månader. Ta credway 30000 minsta delbetalning 1500 ( den minskar efter ett tag) då är det 72 månader. Så 2500/ månad så är den borta inom 24 månader lätt. Tänk dig 400000 till 30% ränta 25000/ månad så tar det cirka 21 månader.

Funderar på att skaffa ett extrajobb där jag kanske kan dryga ut inkomsten med säg 10-12.000 så den täcker åtminstone hälften av mina krediter/lånekostnader som kommer att uppstå. Frågan är vad man ska kolla i för segment/bransch.
Man vill samtidigt inte jobba dygnet runt liksom.
Letar just nu efter jobb som man kanske kan göra hemifrån. Finns ju en del sådant nu för tiden.

Funderar på att skaffa ett extrajobb där jag kanske kan dryga ut inkomsten med säg 10-12.000 så den täcker åtminstone hälften av mina krediter/lånekostnader som kommer att uppstå. Frågan är vad man ska kolla i för segment/bransch.
Letar just nu efter jobb som man kanske kan göra hemifrån. Finns ju en del sådant nu för tiden.[/
Redovisningskonsult ;)

Kan inte så mycket om redovisning tyvärr.
Kan du?

Om någon här kan fakturering/skatteregler/redovisning/pyssla med eget företag får personen hemskt gärna kontakta mig via privat messege.

Letar just nu efter jobb som man kanske kan göra hemifrån. Finns ju en del sådant nu för tiden.
Kan inte så mycket om redovisning tyvärr.
Kan du?
Tyvärr inte, då hade jag kanske varit smartare än vad jag varit. Min dotter håller på o det finns obegränsat med jobb. Hon e smartare än morsan!

Tyvärr inte, då hade jag kanske varit smartare än vad jag varit. Min dotter håller på o det finns obegränsat med jobb. Hon e smartare än morsan!
Samma om du är löneadministratör (obs! inte HR) :)

Kanske du kan vara Affiliate ? Starta en hemsida om elektronik eller vad som nu intresserar dig :p

Jag tycker det är förjävligt hur spelföretagen får hålla på och synas i tv med reklam efter reklam efter reklam. Kan inte vara lätt att ha spelproblem och bli utsatt för detta hela tiden.

Någon som vet om det finns några siffror på hur många som är spelberoende? Hur många är det egentligen som kan sitta och spela en stund bara för att det är trevligt (eller vad det nu är) och hur många är det som är spelberoende? Personligen tycker jag att alla dessa spelbolag borde förbjudas, vad tillför de samhällsnyttan egentligen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp