Jag började ju med en dag i stöten. Sen en vecka. Sen en månad...
Kan jag ta mig ur efter att ta varit vaken i en vecka i stöten och bränt hundratusentals kronor på kinesisk damhockey så kan fan ta mig alla klara det.
Jag lovar!
Jag hoppas det. Men jag har miss
Floppen - Nederlag hade det varit för mig eftersom att jag enligt lag inte får ha skulder hos KFM om jag jobbar inom den sektorn jag gör. Det innebär att om jag hade hamnat hos KFM hade jag blivit av med mitt jobb och sedermera lägenhet och sedermera inte kunnat betala av på mina skulder. Därav hade jag lite flyt som lyckades (Hittills, kampen är inte över) hålla mig borta ifrån skit....
Vetinget - Jag räknar med att jag "netto" har minskat mina skulder med 1.000.000. Det innebär dock inte att jag har betalat av 1.000.000 utan kanske 800.000-850.000? En del aktörer som jag hade skulder/lån hos strök både skuld och ränta vid en snabb inbetalning vilket gjorde att en skuld på 50.000 kanske kostade mig 37.000. Hänger du med? En utav dessa var exemplevis ViaConto. En annan Snabbfinans. Ett upplägg som också applicerades på allt som är på tjejen. Där är det två stora skulder kvar till 2 olika bolag. Dessa är ambitionen att jag ska ta tag i nästa år.
Det gör otroligt mycket att jag jämkar och på så sätt kan lägga 50.000 + i månaden bara på att amortera/betala av krediter och dumma lån.
En fråga bara; kommer du inte få världens skattesmäll om du jämkar så mycket?
) hålla mig borta ifrån skit....