Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt liv rasar – sambon lämnar mig på grund av mina skulder

Oväntat att den som förts bakom ljuset är den som gör fel i de flestas ögon...
Ser ni likadant på otrohet?
Jag vet att jag gjort fel och skadat tilliten allvarligt. Mitt stora fokus nu är en god samarbetsförmåga för våra barns skull.
Otrohet är enligt mig ännu vidrigare men alla ser vi olika på saker

Och det till trots är det min fullständiga övertygelse att det finns folk på detta forum som har förlåtit otrohet.

Detta är ett forum för diskussion, tycker du att det jag skriver är alldeles för off topic, anmäl inlägget och undvik att svara.

Men då blir det heller ingen diskussion.

Och varför skulle din åsikt vara rätt, samtidigt som min är "tramsig"?

Det är inte din åsikt om det som TS skriver om som är fel. Du får naturligtvis tycka att hennes man gjorde rätt som lämnade henne.
Det är kanske min åsikt som är fel.

Det jag ställer mig frågande till är varför du blandar in otrohet och sen någon som skulle in i fängelse.

Det är ju faktiskt hårresande. Du kunde likaväl skrivit att du kör en Audi eller Tesla. Samma relevans. Det vill säga ingen alls.

Men fina du. Du behöver dina pengar själv då. Jag ska inte inte vara en parasit för någon annan.
jag hoppas det, tack och lov att en hel del möbler var mina så vi har iaf det viktigaste såsom sängar och soffa. Livet måste bli bättre. Hur mkt skulder har man för en skuldsanering?

Hur gammal är du?
Vad tjänar du i månaden?
Hur mycket skulder har du?

Kom ihåg att det är som mörkast innan gryningen!
Tufft nu men nu börjar vändningen.

Hur gammal är du?
Vad tjänar du i månaden?
Hur mycket skulder har du?

Kom ihåg att det är som mörkast innan gryningen!
Tufft nu men nu börjar vändningen.
37
39700 på heltid (jobbar 95 just nu men får gå upp igen)
Skulder ca 400000

37
39700 på heltid (jobbar 95 just nu men får gå upp igen)
Skulder ca 400000

Lämnade han dig för att du TOTALT hade 400.000 i skuld? Sinnessjukt. Trodde du hade miljonbelopp.

Tyvärr tror jag att du har aningen svåra möjligheter att få skuldsanering när du på har så "Lite" i lön sett till din inkomst. Men osvuret är bäst.

Det du istället borde göra är att samla ihop allt du har till 1 aktör som ger dig en bättre chans. Svea kanske eller Plus1 kanske kan vara ett alternativ.

Lämnade han dig för att du TOTALT hade 400.000 i skuld? Sinnessjukt. Trodde du hade miljonbelopp.

Tyvärr tror jag att du har aningen svåra möjligheter att få skuldsanering när du på har så "Lite" i lön sett till din inkomst. Men osvuret är bäst.

Det du istället borde göra är att samla ihop allt du har till 1 aktör som ger dig en bättre chans. Svea kanske eller Plus1 kanske kan vara ett alternativ.
Ja han tycker jag har mörkat det här för länge och hur jag än förklarar lånespiralen med alla räntor tror han att jag spenderat pengar på lyx när allt jag förklarar är att jag bara släcker bränder till olika små banker.

Mmm, det svåra är att få en borgenär. Funderar på extrajobb med. Kanske något på kvällstid de veckor jag inte har barnen. Frågan är bara vad ?

Jag vet att jag gjort fel och skadat tilliten allvarligt. Mitt stora fokus nu är en god samarbetsförmåga för våra barns skull.
Otrohet är enligt mig ännu vidrigare men alla ser vi olika på saker
Ja kan ni föra samtal om hur ni skall samarbeta för att barnen inte skall känna skuld i det hela så är ju mycket vunnet. En mamma och en pappa som bryr sig trots separation är ju att ta föräldraansvar trots att känslorna säkert svallat .
Din kommun kan säkert ge dig svar och erbjuda hjälp hur du skall gå vidare för att få rätsida på ekonomin.

Det är inte din åsikt om det som TS skriver om som är fel. Du får naturligtvis tycka att hennes man gjorde rätt som lämnade henne.
Det är kanske min åsikt som är fel.

Det jag ställer mig frågande till är varför du blandar in otrohet och sen någon som skulle in i fängelse.

Det är ju faktiskt hårresande. Du kunde likaväl skrivit att du kör en Audi eller Tesla. Samma relevans. Det vill säga ingen alls.
Jag tycker att det relevanta är vilket svek man är beredd att förlåta och att detta är upp till var och en.

Du tycker inte att det är relevant, det tycker jag.

Hålla med om att vi inte håller med varandra?

I övrigt har jag bara kommenterat de som har kommenterat, inte något annat.

Är inte lön och inkomst samma sak? (Min fetning)

Hur mycket av dina skulder ligger hos KF? Hur ser din UC ut? Vart har du alla lån? 400000kr är en del ja men det går att lösa och kanske även undvika utmätning. Har du större lån? Anmärkning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp