Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt liv, har ett spelberoende som jag kämpar med.

Dags för en up-date igen.Tack vare att jag lyckades få ihop lån från slantar och extralånet nu så förbättras min chans att ev få en samlingslån.Har fått tänka om hur jag ska fördela pengarna så att det ger den optimala effekten på mitt UC. Läst mycket vad ni har haft för förslag på i forumet.Så nu har jag betalat bort en kreditkonto och avslutat det.Behåller kvar 1 st som buffert och betalat ner på den.Har sedan också betalat in extra på vissa lån för att kunna påverka månadskostnaden på de.:D:D.Kommer att behålla 20 000 kr som en buffert och se hur dom här åtgärderna påverkar UC och mina månadskostnader. Får sedan agera där efter.;):)

Väntar nu med spänning hur mycket underskott och räntor det blivit för mig för 2018.:) Kommer att få svaret nu på torsdag.Då först ska jag fatta beslutet när jag ska söka min samlingslån.Ser det bra ut så får det bli efter uppdatering på UC med den informationen.Annars få jag söka på vinst och förlust med vad jag har på det gamla.Fan,att det inte redan är Torsdag idag:p:p:p

Har nu fått besked på min skatteåterbärgning,får tillbaka ca 38 000 kr.Mitt underskott är högt fortfarande men mindre än förra året och jag har ökat min årsinkomst.Detta betyder att jag kommer att söka samlingslån när det blir en uppdatering på UC med dom nya uppgifterna.:):):)

Går i väntans tider ,lever i ett limbo tillstånd just nu.Ni är ju fler som väntar t e x.Terry osv på att söka en samlingslån.Känner mig så jäkla frustrerad nu.Står tiden stilla eller vad :mad::mad:.Jag har tänkt ut en plan som jag kommer att följa,får se om det går i lås:p
Allt som behövs nu är update i mitt UC.Blir det inte bra,då vet jag det och kommer att släppa det.Då blir att jobba extra så mycket som möjligt tills nästa runda :p.

När är det dags för dig att söka? Håller tummar och tår!

D
När är det dags för dig att söka? Håller tummar och tår!
Du din långa karl,fan va du är go:).Jag kan söka i mitten av april ,,,liten tidigare än du.Jag hoppas alla här i forumet håller sina tummar och tår för oss som ligger i närkamp med samlingslån.:mad:Låt oss få frid i våran tillvaro.Lugnt i våran sinnen och i våran plånböcker så klart:p:p.

Det kommer att gå bra ska du se!
Vilket belopp är det du ska söka på och vilka förutsättningar råder ?

April närmar sig ju så snart ska vi jobba in det åt dig :D

Hejsan "ALLA" forum diggare :D:D:D:D
Är så himla glad ,skickade iväg en låneansökan via advisa.Fick erbjudande snabbt från Remember. Jag tog den direkt eftersom jag fick hela sökta beloppet.Hoppas inget strular nu,dags och kolla vilka lån jag ska betala bort och få ner månadskostnaden.:):):)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp