Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt liv, har ett spelberoende som jag kämpar med.

Få saker är så tillfredsställande som att släcka ett Vivuslån!! Bra jobbat :)

Visst kändes det skönt att släcka denna lån som dessutom, låg och skräpade på mitt UC.
Visst är det en riktigt skitlån i grund och botten.
Men skulle det krisa sig för mig,så kommer jag att ta det igen pga.
1.Betalas ut snabbt dygnet runt.
2.Kan få ut snabbt upp till 15 000 kr.
Kommer bara använda det
i en nödsituation.

Utav mina lån idag så har jag 3 st dyra lån som sammanlagt kostar mig närmare ca 8 000 kr/mån.Sen har jag utöver det lån hos Forex, 2 st hos nordea och kredit hos entercard.
Det dyraste
Norwegian bank 1820 kr/amortering 250 kr/mån.
Collector 2300 kr/ amortering 1020 kr mån.
Remeber 3720 kr / amortering 420 kr mån.
Dessa lån får jag sitta på tills jag söker en större samlingslån juli 2021 .
Då har mina betalningsanm gått ut i April.
Jag kommer dock att testa att söka på advisa 1 gång nu i Juli månad,för att se om man får några bra erbjudande.
Ca 10 000 kr / mån kostar alla mina lån mig i dag.

Senast ändrad:
Visst kändes det skönt att släcka denna lån som dessutom, låg och skräpade på mitt UC.
Visst är det en riktigt skitlån i grund och botten.
Men skulle det krisa sig för mig,så kommer jag att ta det igen pga.
1.Betalas ut snabbt dygnet runt.
2.Kan få ut snabbt upp till 15 000 kr.
Kommer bara använda det
i en nödsituation.

Hehe ja det är klassiker!! Har gjort det 3-4 ggr. Man blir så oerhört tacksam att de vill låna ut till en (igen). Man tar lånet (igen) trots att man mycket väl vet att man kommer ångra sig surt men pengar är pengar. Man betalar akuta räkningar. 4-6 månader senare tar det stopp, man kan inte betala förlängningsavgiften. Man börja terrorisera Vivus med otaliga samtal om avbetalningsplan. Man får en till slut och man andas ut och tänker Aldrig mer Vivus. Och så börjas det igen om ett tag :rolleyes::facejoy:
Mitt ligger hos Gothia som sagt och det kommer ta mer än 1 år att betala tillbaka. Men jag hoppas verkligen att det är Aldrig mer Vivus för min del. Uttömmer alla andra alternativ först så klart. Precis som du säkert också gör :):axelryck:

Utav mina lån idag så har jag 3 st dyra lån som sammanlagt kostar mig närmare ca 8 000 kr/mån.Sen har jag utöver det lån hos Forex, 2 st hos nordea och kredit hos entercard.
Det dyraste
Norwegian bank 1820 kr/amortering 250 kr/mån.
Collector 2300 kr/ amortering 1020 kr mån.
Remeber 3720 kr / amortering 420 kr mån.
Dessa lån får jag sitta på tills jag söker en större samlingslån juli 2021 .
Då har mina betalningsanm gått ut i April.
Jag kommer dock att testa att söka på advisa 1 gång nu i Juli månad,för att se om man får några bra erbjudande.
Ca 10 000 kr / mån kostar alla mina lån mig i dag.
Jävligt mkt går till räntor!!! Tänk hur mkt snabbare man skulle kunnat amortera sina lån om räntorna inte var så hemska :facepleading:
Min plan var att jobba ihop tillräckligt hög lön under april, maj och juni och sen i augusti söka och hoppas att Remember den här gången inte backar. Men nu försvann båda mina extrajobb i o m förbjudet att ha fler än 500 människor på ett och samma ställe (och nu är det typ 50 som gäller) och jag extraknäckte inom eventbranschen. Men skulle jobben komma tillbaka i säg augusti så skulle jag kunna söka i december. Men vi får se. Tufft läge blev ännu tuffare plötsligt.

Up-date.

4 st händelser jag ser fram emot .
1.skatteåterbäringen nu nästa vecka.:):faceheart:
2.Slänga ut en trevare i juni eller juli hos nån lånförmedlare,se om man får napp.:folded:.
3.från o med 21 april kan jag börja med min nedräkning för att bli fri från betanm hos kf
(klar 21 april 2021).:facejoy:
4.söka samlingslån i juli 2021, fortsätta sen att samla ihop tills man har nån enstaka lån kvar.:tummen:

Okey en ny up-date.
Kunde inte bärga mig ,drog iväg en trevare nu på anmärkningen och hamnade hos lendo.
Sökte en samlingslån på 200 000 kr/10 år,fick respons återigen hos remember.
Tackade ja till den.
Får se om det behövs kompletteringar, i så fall får det va.
Eftersom mitt uc låg på 2,9 nu,och det kommer förmodligen att ändra sig vid uppdateringen nu i mitten av april.
Min årsinkomst är blir sämre och underskottet är fortfarande högt.
Så ville testa nu och inte i juni-juli.
Nu kommer detta att dröja några dagar innan jag vet hur det blir....:axelryck::axelryck::axelryck::folded::folded::faceheart:

Fick nu det sedvanlig mailet från remember att lånet är utbetalt,kommer förmodligen till kontot nästa vecka.
Ska se hur jag ska fördela det på mina lån och vad som ska avslutas direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp