livet är slut
Jag vill berätta hur struligt liv jag har skaffat mig och vill skriva av mig innan jag begår mitt avslut.
Jag är en planetens största idiot.
Jag har haft en betalningsanmärkning som skulle gå bort om 3 månader. Då hade jag kunnat lösa mina skulder men idag fick jag utslag på 3 räkningar som jag inte hade råd med och därför väljer jag att avsluta mitt patetiska liv. Jag är en sorglig människa som inte förtjänar vatten.
Jag har inga vänner, inget liv, ingenting.
Jag har min familj men jag orkar inte ens bry mig om dom då jag själv sitter med tusentals problem som upptar all min tid.
Jag har blivit dömd för bedrägeri då jag behövde pengar till räkningar.
Jag har haft konstant magsår på hög nivå under 8 års tid.
Jag har inte en ens 1 krona på banken.
Jag har köpt saker på avbetalning i min fars namn. För 50.000 som måste betalas sista juli.
Alla mina räkningar blir 3-4 gånger så dyra på grund av att allt går till kronofogden.
Jag har 100.000 i skulder vilket nästan allt är sms lån.
Jag har fortfarande inte ens 1 krona på banken.
Jag ljuger för mina föräldrar dag ut och dag in vilket är så jobbigt att bara det får mig att vilja ta självmord.
Jag har världens bästa föräldrar och jag förtjänar dom inte.
Jag förtjänar att komma till helvetet.
Jag tänker varje dag på pengar och hur jag ska fixa.
Jag har ingenting av värde och har sålt allt jag äger.
Jag tänker på självmord och överväger metoder ungefär 10 gånger om dagen.
Jag får tårar i ögonen varje dag.
Jag önskar att jag ska drabbas av cancer varje dag.
Jag testar att strypa mig 2-3 gånger per dag men överlevnadsinstinkten tar över.
Jag jobbar men mina arbetsdagar blir cirka 14 timmar då jag måste åka hem och vakta brevlådan så ingen ser vad jag ställt till med. Då posten kommer allt mellan 9 och 13 så blir det många timmar att vakta vilket är jobbigt isig.
Jag har så ont i magen varje dag att jag glömt bort hur det känns att vara frisk.
Jag utsätter mig själv och andra för livsfara när jag kör 200+kmh på vägarna till följd av att jag inte bryr mig om jag dör.
Jag är beroende av pengar men har inga.
Jag kan aldrig flytta till egen bostad pga mina anmärkningar.
Jag är fet och ful.
Kommer aldrig få skaffa familj.
Kommer aldrig få uppleva lycka.
Jag är deprimerad.
Jag är olycklig och ledsen dygnet runt.
Alla frågar vad det är för fel på mig och varför jag ser så sur ut.
Hela mitt liv är en lögn.
Jag är gjord av plast.
Jag har haft ekonomiska problem sen jag fyllde 18 år vilket är länge sen.
Har spelat bort 600.000 på de senaste 3 åren.
Försöker hålla en fasad utåt men det går inte.
Jag talar så mycket lögner att jag inte vet vad som är sanning längre.
Jag har övervägt det här mycket noga under flera års tid men jag är inte menad att leva detta liv. har fått mycket klara bevis på det under åren.
jag väljer därför att stämpla ut men jag hoppas att ni som kämpar vidare verkligen klarar detta för jag vet att jag inte är ensam men jag orkar bara inte mer. det är inte rättvist mot mig själv men heller inte mot min familj som jag svikit så mycket att jag förtjänar att avrättas.
Så många chanser som jag fått och som jag bränt, om och om igen.
jag hoppas att ni aldrig gör som jag. börja aldrig att spela för spelandet tog mitt liv.
tack för att jag fick skriva av mig, det behövde jag.
hurungen, stämplar ut.
Jag vill berätta hur struligt liv jag har skaffat mig och vill skriva av mig innan jag begår mitt avslut.
Jag är en planetens största idiot.
Jag har haft en betalningsanmärkning som skulle gå bort om 3 månader. Då hade jag kunnat lösa mina skulder men idag fick jag utslag på 3 räkningar som jag inte hade råd med och därför väljer jag att avsluta mitt patetiska liv. Jag är en sorglig människa som inte förtjänar vatten.
Jag har inga vänner, inget liv, ingenting.
Jag har min familj men jag orkar inte ens bry mig om dom då jag själv sitter med tusentals problem som upptar all min tid.
Jag har blivit dömd för bedrägeri då jag behövde pengar till räkningar.
Jag har haft konstant magsår på hög nivå under 8 års tid.
Jag har inte en ens 1 krona på banken.
Jag har köpt saker på avbetalning i min fars namn. För 50.000 som måste betalas sista juli.
Alla mina räkningar blir 3-4 gånger så dyra på grund av att allt går till kronofogden.
Jag har 100.000 i skulder vilket nästan allt är sms lån.
Jag har fortfarande inte ens 1 krona på banken.
Jag ljuger för mina föräldrar dag ut och dag in vilket är så jobbigt att bara det får mig att vilja ta självmord.
Jag har världens bästa föräldrar och jag förtjänar dom inte.
Jag förtjänar att komma till helvetet.
Jag tänker varje dag på pengar och hur jag ska fixa.
Jag har ingenting av värde och har sålt allt jag äger.
Jag tänker på självmord och överväger metoder ungefär 10 gånger om dagen.
Jag får tårar i ögonen varje dag.
Jag önskar att jag ska drabbas av cancer varje dag.
Jag testar att strypa mig 2-3 gånger per dag men överlevnadsinstinkten tar över.
Jag jobbar men mina arbetsdagar blir cirka 14 timmar då jag måste åka hem och vakta brevlådan så ingen ser vad jag ställt till med. Då posten kommer allt mellan 9 och 13 så blir det många timmar att vakta vilket är jobbigt isig.
Jag har så ont i magen varje dag att jag glömt bort hur det känns att vara frisk.
Jag utsätter mig själv och andra för livsfara när jag kör 200+kmh på vägarna till följd av att jag inte bryr mig om jag dör.
Jag är beroende av pengar men har inga.
Jag kan aldrig flytta till egen bostad pga mina anmärkningar.
Jag är fet och ful.
Kommer aldrig få skaffa familj.
Kommer aldrig få uppleva lycka.
Jag är deprimerad.
Jag är olycklig och ledsen dygnet runt.
Alla frågar vad det är för fel på mig och varför jag ser så sur ut.
Hela mitt liv är en lögn.
Jag är gjord av plast.
Jag har haft ekonomiska problem sen jag fyllde 18 år vilket är länge sen.
Har spelat bort 600.000 på de senaste 3 åren.
Försöker hålla en fasad utåt men det går inte.
Jag talar så mycket lögner att jag inte vet vad som är sanning längre.
Jag har övervägt det här mycket noga under flera års tid men jag är inte menad att leva detta liv. har fått mycket klara bevis på det under åren.
jag väljer därför att stämpla ut men jag hoppas att ni som kämpar vidare verkligen klarar detta för jag vet att jag inte är ensam men jag orkar bara inte mer. det är inte rättvist mot mig själv men heller inte mot min familj som jag svikit så mycket att jag förtjänar att avrättas.
Så många chanser som jag fått och som jag bränt, om och om igen.
jag hoppas att ni aldrig gör som jag. börja aldrig att spela för spelandet tog mitt liv.
tack för att jag fick skriva av mig, det behövde jag.
hurungen, stämplar ut.
Senast ändrad: