Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mitt lån på 215 000kr blev idag färdigbetalt

För 5 år sedan hjälpte en familje medlem mig o betala bort massa lån o annat. Har varit noga varje månad o betalat och idag fick jag det efterlääängtade meddelandet att lånet va nu färdigbetalt...kan inte beskriva känslan...känner sån lättnad herreguh vill bara skrika rakt ut. Nu har ja lite små skit kvar o röja upp men detta blev en enorm lättnad. Hoppas ni andra som har det tungt med ekonomin oxå får uppleva detta...när ett lån elr en skuld e bortbetald så känns det...i hela kroppen

Fy fan vad härligt för dig! Riktigt bra jobbat!

För 5 år sedan hjälpte en familje medlem mig o betala bort massa lån o annat. Har varit noga varje månad o betalat och idag fick jag det efterlääängtade meddelandet att lånet va nu färdigbetalt...kan inte beskriva känslan...känner sån lättnad herreguh vill bara skrika rakt ut. Nu har ja lite små skit kvar o röja upp men detta blev en enorm lättnad. Hoppas ni andra som har det tungt med ekonomin oxå får uppleva detta...när ett lån elr en skuld e bortbetald så känns det...i hela kroppen
Grattis ❤️Gläds med dig, du ska vara stolt⛄

Tack alla...
Ja nu har jag löneutmätning 2 månader till men hoppas att mitt goodcash lån hamnar där samt lite annat oxå så man blir kvitt allt:/

Tack alla...
Ja nu har jag löneutmätning 2 månader till men hoppas att mitt goodcash lån hamnar där samt lite annat oxå så man blir kvitt allt:/
Startar processen om när det tillkommer skulder? Eller dom kör på med löneutmätning? Grattis för övrigt!

Grattis Tussan, ett kapitel stängt :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp