Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mitt kassa uc-betyg

Kan det vara ett alternativ att sälja sommarstugan och sanera hela ekonomin med dom pengarna då?
Det är inte aktuellt ,är min mans ögonsten.Jag får köra mitt race som det är ,tänker köra en Lendo i första hand.Kommer ju ha hunnit betalat ner en del på mina lån när det är dax.Ska bli intressant att se hur det kommer att arta sig.

Såg nu att uc gått ner till 13,4 och då har 3 st ff försvunnit för mig.Det kommer att försvinna 2 st till ff denna månad.Jag hoppas att det blir ännu bättre när uc uppdateras kring den 15 januari.Sedan dröjer det till mars månad när den sista ff har försvunnit.Sen ska jag vänta till maj,och försöka få till det med en mindre samlingslån.:D:D

Ska bli spännande att se hur mycket mina räntor blir nu den 7-8 mars,närmar oss ditt.Mitt underskott för året 2017 var ca 146 000 kr:confused: uppåt väggarna högt.Vet att jag har ca 100 000 kr inbetalt nu i räntor redan för 2018.Det skulle inte förvåna mig om det blir något liknande igen,vilket inte är bra.Jag hoppas att det inte blir så mycket med tanke på att jag vill ha ett samlingslån.Mitt UC ligger nu på 13,9.Jag hoppas ändå att man kan få erbjudande om ett samlingslån och i bästa fall med lösen krav. Pengarna som jag får tillbaka på skatten går oavkortat till min käre make :cool::D som har ställt upp för mig,dom är redan ringmärkta.Fick även meddelande från våran kära Aasa om min inbetalade ränta för 2017,tyckte det såg lågt ut :mad:,säkert fel igen.Jag håller mina tummar för er alla här som har något i gång att det går i lås för er ;););) i år.Hoppas hoppas att det kommer att bli skuldsaneringar,samlingslån,skuldfritt och spelfritt för er som har dessa mål inför 2019:D

Senast ändrad:
100.000 inbetalat i januari/februari bara?!

Det blir väl dock sköna slantar tillbaka på skattedeklarationen :) ?

Det blir väl dock sköna slantar tillbaka på skattedeklarationen :) ?
Jo visserligen det, men inte det optimala då jag är ute efter ett samlingslån och vill att underskottet ska vara lägre än sist.Min man får i stort sätt det hela(överenskommelse sen innan)Men blir det mycket tillbaka, så skulle jag få en summa så att jag kan betala bort Cashbuddy lånet som ligger och skräpar ner mitt UC.Jag håller mina tummar och tår för dig ;);):D:D att du får igenom ditt "stora" samlingslån och att jag så klart får igenom mitt "lilla"samlingslån, urekka.

Vi får ta ett steg i taget, vi har inget val :D

Mitt kredit betyg på UC för närvarande 13,9 se hur det blir efter nästa uppdatering och om mina åtgärder får något resultat.Såg nu min Bisnode betyg då jag sökte på slantar och extralånet, inte den bästa score 526 och 26 % .Creditsafe vet inte just nu ,har inte använt den på länge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp