F*sen, tänkte inte på de.Inte för det spelar nån roll kanske men tror det är bättre om du väljer att samla Lån för hela beloppet som du sökt.

så var det när jag sökte hos bank Norwegian innan , fick 310k direkt av dom ! Men veckan innan inget av låneförmedlare fast dom fanns medAbsolut, då har du INGET att förlora men skulle de säga att de vill ta en uc då kanske du kan överväga Advisa.
Har läst här om vissa banker som ger lån när man söker direkt hos dem och inte ger erbjudande via låneförmedlare, minns inte vilken/vilka banker det var men det visar att det kan löna sig att vända sig direkt till en långivare.
F*sen, tänkte inte på de.
Ska absolut ha det i åtanke nästa gång jag vågar testa söka, tack!
Fick som väntat inga erbjudanden.
Märkligt att du inte fick ett enda erbjudande!Är det helt lönlöst att testa söka via Lendo?
Jag kan uppvisa lönespec som intygar inkomst som snittar på 17 800 kr/mån de senaste 3 månaderna.
UC-risk är kvar på 5,51 %.
Hade jag kunnat samla några av krediterna hade ju det hjälpt massor.
Vad är då poängen att de är med där? För reklam?så var det när jag sökte hos bank Norwegian innan , fick 310k direkt av dom ! Men veckan innan inget av låneförmedlare fast dom fanns med
Tack för ditt tips!om du kan klara dig på lite mindre tex 175.000 så skulle jag sänka beloppet till det och sen ändra att du vill samla för hela beloppet. Kontakta Lendo imorgon om det fungerar för dig.
Gothia i ett nötskalRingde till Gothia idag och fick prata med en trevligare prick. Denna person gick med på att sänka tillbaka månadskostnaden till 1000 kr som jag hade från början. Så skönt, men ångrar att jag inte frågade om det gick att få lägre. Men 300 kr mindre än innan iaf, det är ju guld värt.
Haha verkligen!!Gothia i ett nötskalSå tråkigt att utfallet ska bero på vem som svarar i andra änden. Bra att du ringde tillbaka och att de sänkte beloppet
![]()