- Meddelanden
- 2 138
- Mottagna reaktioner
- 1 363
- Poäng
- 997
Jag begriper inte hur du kan ha så mycket saker att sälja??
Ja men teknik går dyrt. Sen har man kläder, smycken m.m.
Jag begriper inte hur du kan ha så mycket saker att sälja??
Jag äger inte ett smycke längre och finns nog inte ett säljbart klädesplagg i huset. Teknik, ja en stor och en liten tv, någon förstärkare och några högtalare, en två år gammal laptop som kostade 3000 att köpa. Så, nej vi skulle inte kunna skrapa ihop så mycket. Vigselringarna ligger hos pantbanken sedan säkert 6 år tillbaka.Ja men teknik går dyrt. Sen har man kläder, smycken m.m.
Jag äger inte ett smycke längre och finns nog inte ett säljbart klädesplagg i huset. Teknik, ja en stor och en liten tv, någon förstärkare och några högtalare, en två år gammal laptop som kostade 3000 att köpa. Så, nej vi skulle inte kunna skrapa ihop så mycket. Vigselringarna ligger hos pantbanken sedan säkert 6 år tillbaka.
Vi rensade ju stort vid flytten innan skuldsaneringen för fyra år sedan. Och vi köper ju inget onödigt, utan bara sånt som ersätter gammalt eller sånt som vi verkligen behöver. Med undantag för grejer till sonen, han kan få saker för att han vill ha.Försöker rensa men det kommer tillbaka saker.