Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Misskött kredit.

Och jag är SÅ LÄTTAD att jag släppte Vivus, Vivus rapporterar ju skulden till uc men jag fick ingen anmärkning om missbrukad kredit, släppte i våras!

Nej inte om de varken tar uc eller rapporterar skulden till uc. Jag fick inte det i a f.

Mmm största problemet här är egentligen den jäkla Everyday+ som kostar 2700 spenater i månaden. Kommer väl inte undan. Den lär bli stor. Likadant risicum och monetti. Vi behövde till bills och hann inte blocka alla.

Och jag är SÅ LÄTTAD att jag släppte Vivus, Vivus rapporterar ju skulden till uc men jag fick ingen anmärkning om missbrukad kredit, släppte i våras!

Ja vad skönt!
Jag lyckades betala min och mannens vivus på ca 13 000 och vi är blockade for life. Har tagit till dem 3 ggr och admin avgift plus fakturaavgift blir nästan 900 per månad för två personer. Gick aldrig ner.
Viaconto var ett annat jag är glad att jag betalat och spärrat.
Har så himla mycket kvar och bilen man hoppats på att sälja har börjat darra ?? När man kör ? Ser mina förväntade 80k flyga över bergen.

Mmm största problemet här är egentligen den jäkla Everyday+ som kostar 2700 spenater i månaden. Kommer väl inte undan. Den lär bli stor. Likadant risicum och monetti. Vi behövde till bills och hann inte blocka alla.
Jag måste betala 3800 nu på Everyday+. Då den har värst ränta av allt skit jag har har jag bestämt att jag ska betala in på den men undvika till varje pris att ta ut. Då kommer kostnaden att minska så småningom. Deras lägsta att betala är 10% av den totala skulden.

Jag måste betala 3800 nu på Everyday+. Då den har värst ränta av allt skit jag har har jag bestämt att jag ska betala in på den men undvika till varje pris att ta ut. Då kommer kostnaden att minska så småningom. Deras lägsta att betala är 10% av den totala skulden.
För att det ska svida ännu mer och motivera ännu mer att bli av med den så tänker jag i bilder. Jag föreställer mig 4 tusenlappar som jag tittar noga på. FYRA TUSENLAPPAR! Tänker på allt familjen kunnat unna sig för dem. När jag har tittat på dem så tar jag dem och viker dem på hälften, sen går jag ut på gatan och kastar dem i närmsta papperskorg..... exakt så hemskt känns det att betala på Everyday+ och alla andra skitlån med ocker räntor.
Har nu sammanställt en ny lista över alla inkasso och smslån/krediter jag har. Några ska betalas under flera år, några blir jag klar med i höst! Bara kämpa på och undvika att ta nya lån! På måndag ska jag söka ett samlingslån på Advisa om mitt betyg går under 20 (30.6 idag)
Vi fortsätter kämpa!

Snyft. Har undrat om jag ska sälja två jackor för 4000 men med tanke på hur svårt det är att få ner såna lån borde man det och amortera extra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp