Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Misskött kredit Remember

Hej! Det pågår ännu.. Jag har haft kontakt med resurser på deras HK genom samtal senast igår. De skulle återkoppla skriftligen, de hänvisade till rutiner och processer och lät mig förstå att ifall jag betalade hela skulden på 348.000kr inom 10 dagar så kunde dem tänka sig att inte ge en anmärkning. När jag bad dem återkomma i skrift för att bekräfta deras tillvägagångssätt så har detta uteblivit. Fortsättning följer..

Beklagar att jag inte uppdaterat er, jo jag mottog efter många turer besked oma tt min skuld kvarstår hos inkassobolaget Axactor, så jag har hos dem en pågående avbetalningsplan som jag följt sedan försommaren. Jag är nöjd över att jag stod på mig, men Entercard valde att inte finna en lösning med mig, vilket påminner mig om att inte ingå ngt samarbete med dem i framtiden, kan dessvärre inte rekommendera dem. Min ränta hos Axactor motsvarar samma räntesats som hos Entercard och är tacksam för att dem hanterat mitt ärende väl och med ett lösningsinriktat förhållningssätt.

Ok! Blev det någon anmärkning?
Hittills har jag inte någon misskött kredit på minuc, men för den sakens skull vet jag inte ifall det ännu kommer. Känns osäkert, försöker att inte jaga upp mig eller stressa för detta, kan inte påverka det mer än jag gjort.

Hej! Jag tycker att det låter lite väl hastigt förloppet som du beskriver givetvis tror jag på det du skriver men är du säker på att allt gått riktigt till , brukar inte gå så fort och dessutom inte om man varit i kontakt och berättat sin situation , alltid en trygghet för långivaren att höra att man är villig att betala men att situationen är si och så just nu än att inte höra av sig alls! Då hade jag kunnat köpa de
Håller med dig peppan, och speciellt när det handlar om 17 kr.
Själv brukar jag logga in efter en betalning för att säkerställa att det har gått in (långa ocr nummer hos Remember och jag är slarvig), berättar du hela storyn TS eller har vi missat något?

Hittills har jag inte någon misskött kredit på minuc, men för den sakens skull vet jag inte ifall det ännu kommer. Känns osäkert, försöker att inte jaga upp mig eller stressa för detta, kan inte påverka det mer än jag gjort.
Det kommer du inte få. Den dyker upp direkt. Jag vet.

Håller med dig peppan, och speciellt när det handlar om 17 kr.
Själv brukar jag logga in efter en betalning för att säkerställa att det har gått in (långa ocr nummer hos Remember och jag är slarvig), berättar du hela storyn TS eller har vi missat något?
nej inget att dölja, jag har förmedlat precis hur det har gått till. Jag borde förstås följt upp min betalning, men var helt säker på att allt gått rätt till, så det var inte ens tanke som slog mig att det kunde sluta såhär. Jag kämpar på som många andra i detta forum.

nej inget att dölja, jag har förmedlat precis hur det har gått till. Jag borde förstås följt upp min betalning, men var helt säker på att allt gått rätt till, så det var inte ens tanke som slog mig att det kunde sluta såhär. Jag kämpar på som många andra i detta forum.
Jag vet vännen och jag är helt och hållet på din sida! tycker bara att det var så otroligt löjligt av dom att göra en sån stor sak över 17 kr. Vad kostar det per timme i handläggning, utskrifter, kuvert och porto? Antagligen mycket mer

Jag vet vännen och jag är helt och hållet på din sida! tycker bara att det var så otroligt löjligt av dom att göra en sån stor sak över 17 kr. Vad kostar det per timme i handläggning, utskrifter, kuvert och porto? Antagligen mycket mer
Instämmer tiill fullo, jag kunde inte tro att det var sant att ingen ville lyssna på mig och vara lösningsorienterad i detta fall, jag bollades mellan fler personer och ingen ville ta ansvar eller lösa det. Djupt olyckligt, men är tacksam att Axactor har ett bättre bemötande, det går att resonera med dem, ifall välvilja finns till att betala för sig så borde allt vara i sin ordning, trist att samhället och människor blivit cyniska och sluta tro på individen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp