Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Missbrukad kredit och full UC

En till sak. Resurs bank har kreditbevakning på sina kunder. Fick hem brev även för det MEN dom har inte stängt av mitt kreditkort? Brukar dom inte göra det, dom som bevakar?

Intressant! Finns den någon lista vilka som erbjuder lån eller krediter, där uc tas men där missbrukade krediter inte syns? Fler förutom Coop?

Har fyra missbrukade krediter sedan ett år tillbaka men ingen anmärkning från kfm. I juni kommer min uc att uppdateras med 46% högre inkomst. Detta kanske är min chans till samlingslån?
Står det någon summa på dina missbrukade krediter på din kreditupplysning?

” Det är bara banker och kreditföretag som står under Finansinspektionens tillsyn som kan registrera dig i missbruksregistret och som kan se om du är registrerad. En registrering i missbruksregistret kan påverka dina möjligheter att få krediter i framtiden, så länge som du finns registrerad. ”
Ingen aning om en hyresvärd står under finansinspektionen tillsyn dock men känns ju inte så.
Detta verkar stämma, hallon tog en UC på mig och då syns ej missbrukad kredit. Även Rocker. Trots full UC som tagits

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp