Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Missad betalning vid skuldsanering

Gör så... iallafall hos Sileo Kapital ! :)
Återkoppla sen :)
På honom står bara kapitalbelopp, ränta osv. Kan inte se något av vad dom förväntar sig i inbetalningar. Du ligger i fas med dina inbetalningar stod det också nånstans :-D

På honom står bara kapitalbelopp, ränta osv. Kan inte se något av vad dom förväntar sig i inbetalningar. Du ligger i fas med dina inbetalningar stod det också nånstans :-D

Jag var in och kikade på min sida nu också. Det var faktiskt en "fin uppställning", jag har dock inte alla papper framför mig så kan inte avgöra om jag får ihop summorna alls, men skall kolla på det när jag kommer hem i eftermiddag. Såg däremot också att en av mina skulder hos dem var avslutad, låg som "avslutat ärende" fick inte ihop det heller då jag vet att den ingår i skuldsaneringen, så jag vet inte riktigt :p

Kollade min sida hos Sileo av nyfikenhet efter detta inlägg.
Liksom du har jag en betalningsplan där jag 30:e januari varje år tom 2024 betalar in en summa (skuldsaneringen)

Kollade min sida hos Sileo av nyfikenhet efter detta inlägg.
Liksom du har jag en betalningsplan där jag 30:e januari varje år tom 2024 betalar in en summa (skuldsaneringen)

Tyckte Du att summan stämde överens med Din betalplan, för det gör den inte hos mig dock :(
Bortsett från det, så tyckte jag att det såg verkligen proffsigt och trevligt ut.

Tyckte Du att summan stämde överens med Din betalplan, för det gör den inte hos mig dock :(
Bortsett från det, så tyckte jag att det såg verkligen proffsigt och trevligt ut.
Det har jag inte tittat på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp