Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

MinUC

En förhoppningsvis sista uppdatering i det här fallet,

Mina FF gick ut och jag ringde Collector för att se om vi skulle köra idag, mitt betyg hade sjunkit till 3.1 (Bra)
Vi gick genom ansökan, fick prata om mina skulder och hur jag mår och har mått alla år som jag har jobbat 150-160%.

Sen så skickade vi in ansökan över telefonen, och fick preliminärt godkänt på hela summan utan lösenkrav.

Fick precis SMS att lånet är under utbetalning!
Idag ska jag äntligen få andas ut, kunna fokusera på att leva, må bra och fortsätta framåt! :folded:
Wow, fantastisk känsla!
Se till att hålla dig i styr nu, maila alla företag utanför uc om att du vill bli portad från att ta nya krediter.
Se detta som din möjlighet att komma på fötter utan en klump i magen! Jag jobbar mot samma känsla, har jag tur när någon ff försvunnit i Januari så kan jag minska mina månadskostnader otroligt också.

Wow, fantastisk känsla!
Se till att hålla dig i styr nu, maila alla företag utanför uc om att du vill bli portad från att ta nya krediter.
Se detta som din möjlighet att komma på fötter utan en klump i magen! Jag jobbar mot samma känsla, har jag tur när någon ff försvunnit i Januari så kan jag minska mina månadskostnader otroligt också.
Jag ska verkligen göra allt, har tagit det här året med att rannsaka mig själv och mina beslut från tidigare år. Allt man har gått genom och insett vad man prioriterar i livet.
För första gången på flera år så ska jag ta en sovmorgon på en lördag och inte jobba som en galning.
Lycka till och ta hand om dig ❤️

Hej! Jag betalade av blancolån 1 december från anyfin, ca 35 tusen låg den på.
Mitt betyg gick från 1,5 till 1,8 idag borde den inte blivit bättre?

Hej! Jag betalade av blancolån 1 december från anyfin, ca 35 tusen låg den på.
Mitt betyg gick från 1,5 till 1,8 idag borde den inte blivit bättre?
Jag har hört att när en kredit försvinner så ses alla andra som maxade.
Hade du däremot haft 35.000 beviljat men 0:- utnyttjat så hade ditt kreditbetyg förbättrats då du visar att du inte är fullbelånad, utan har utrymme.
men nu gissar jag att den försvann iom avbetalningen?

Jag har hört att när en kredit försvinner så ses alla andra som maxade.
Hade du däremot haft 35.000 beviljat men 0:- utnyttjat så hade ditt kreditbetyg förbättrats då du visar att du inte är fullbelånad, utan har utrymme.
men nu gissar jag att den försvann iom avbetalningen?
De lärde tvistar där och jag kan tänka mig att det är tvärtom istället, under förutsättning att krediten inte sägs upp när den är betalad. För om det är noll kronor eller fullt utnyttjat på femtio tusen är lika illa enligt de algoritmerna. Annars skulle vi ta en kredit och bara låta den vila, vi får sen en bättre kredit och låter den vila. Vi skulle förbättra kreditvärdighet en hela tiden och med 400 000 i krediter då ett kanonlån bara för att vi inte använt krediterna.

Viktigare då att de balanserat och legat och rört sig lite för då gillar nog algoritmerna det då det är ränta

Beloppen bör inte öka drastiskt och samtidigt utnyttjande graden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp