Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Samma för mig, mitt hade sjunkit från 7,3% till 3,8%. Nu när jag kollade var det tillbaka på 7,3%. :( Jag som var så glad! :(

Nån mer?
Det hade hänt med mig också förra månaden
Du ska uppdatera den eller låt den vara
Den blir uppdaterat om ett par dagar automatiskt

Förra veckan försvann 1st upplysning på mig och idag försvann 2 st till men hände inte ett skit på betyget...

Så fruktansvärt tråkigt, hade ju varit kul om det minskat lite iallafall så man ser att man är påväg åt rätt håll...
Så förfrågningarna verkar ju påverka Nada egentligen när dem försvinner men däremot när man får dem så ökar betyget....

Förra veckan försvann 1st upplysning på mig och idag försvann 2 st till men hände inte ett skit på betyget...

Så fruktansvärt tråkigt, hade ju varit kul om det minskat lite iallafall så man ser att man är påväg åt rätt håll...
Så förfrågningarna verkar ju påverka Nada egentligen när dem försvinner men däremot när man får dem så ökar betyget....
Dem påverkar när de försvinner också men i olika stor grad. Plus att det kommer inte synas förens nästa uppdatering troligtvis....Så var det för mig varje fall

Dem påverkar när de försvinner också men i olika stor grad. Plus att det kommer inte synas förens nästa uppdatering troligtvis....Så var det för mig varje fall

Aha jag trodde det skulle synas direkt.
Men det förklarar ju lite, för 3st borde ju påverka lite kan man tycka.

Tror upplysningar som försvinner ger utslag direkt (om det ger utslag). Men det beror på hur många du har kvar +andra förhållanden med ekonomin. Har du tex 18 ff varav 10 st senaste månaderna och 2 försvinner så kanske det inte gör så mycket med scoren. Sen ibland så fattar man ju ingenting av scoren ändå trots att man tror att man vet vad som påverkar :)

Liten förändring även på betyget.

UC Risk : 6.6%
UC Score : 532

En ff till försvann idag men fortfarande oförändrat
0,1 i risk;)
745 score;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp