- Meddelanden
- 1 783
- Mottagna reaktioner
- 416
- Poäng
- 587
Jo samma härNu har det ökat igen för mig, så är tillbaka till det höga betyget igen![]()
UC hade väl nån bugg/fel
Jo samma härNu har det ökat igen för mig, så är tillbaka till det höga betyget igen![]()
Samma för mig, mitt hade sjunkit från 7,3% till 3,8%. Nu när jag kollade var det tillbaka på 7,3%.Nu har det ökat igen för mig, så är tillbaka till det höga betyget igen![]()
Jag som var så glad! 
Hoppas hoppas!Det kommer stämma om 2-3 dagar igen. Säkert för mycket uppdateringar som skett samtidigt.
Samma för mig, mitt hade sjunkit från 7,3% till 3,8%. Nu när jag kollade var det tillbaka på 7,3%.Jag som var så glad!
Nån mer?

Åh!!Tyvärr var de en bugg hos dem.. har mailat med dom
Den glädjen var kortvarig.För att vara helt ärlig tror jag det är helt omöjligt att helt förstå de algoritmer som används vid detta och det säger sig väl självt då uc skulle missa sin ledande position annars, makten över att styra hur människor kan få hjälp eller ej, köpa bilen eller huset.Sitter och funderar på UC och dess hemlighet!
Då min UC-risk ökade pga att jag avsluta en kredit som stått på 0 av 15k länge.
Minskar risken vid ;
*6 månader på FF ? Övriga 7-8-9 osv?
*6-12 månader gäller även på anmärkning ?
*procenten på kreditkort är bevisligen viktig? Och även att ha en outnyttjade verkar ju var positiv för betyget.
*underskott / överskott? - någon som har koll hur det påverkar ?
Ålder / inkomst måste spela stor roll då folk med liknande historik har så olika betyg:
Bara vänta och se vad som händer nästa uppdatering, lika spännnade varje gång