Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Nu när jag loggade in på Kreditkollen i eftermiddags var min riskprognos helt plötsligt 3,8%!! :eek: Från 7,3. Såå glad!! :p:D

Men har samma problem som dig erik23, på Kreditkollen står de 3,8% och på Mitt kreditbetyg står det fortf. 7,3%.

På min kreditkollen var min riskprognos 1.2%nu! Men uc 9,7%...fattar inget hur det kan skilja sig så?!

En fråga, jag har aktiv prenumeration på både kreditkollen och mitt kreditbetyg. Tror de är 49kr plus 19kr i månaden. Om ja tar bort mitt kreditbetyg prenumerationen, ingår denna ändå i kreditkollen?

Har också samma problem som ni andra, kreditbetyg 1,3 och på kreditkollen 0,9. Vore ju kul om kreditkollen stämde

Det är för att de har många ff jämfört med andra i den nya jämförelsegruppen de hamnar i när anmärkningen försvinner.

Dessutom kan det nog ställa till problem att överhuvudtaget höja om man har anmärkning, oavsett betyg.

Ok, tack för ditt svar nu känns det faktiskt lite bättre

Alltså är UC väldigt buggit just nu eller ?
Verkar ju vara olika problem hela tiden.
När jag kollar under ” Mitt kreditbetyg” så står det 9,3%

Går jag in på ”kreditkollen” och kollar riskprognosen där så står det 4,5%

Gissar på att det är 9,3% som är rätt då jag har väldigt många FF.
Men Vad ska man Tro på egentligen, frågan är om det är värt att betala för en sån här tjänst som inte är pålitlig längre ?

Jag har samma fenomen, men mycket större skillnad, 32,6% på kreddy/(startsidan minuc) nu och 3,5 i kreditkollen.
Mitt Swedbank lån kom upp på uc denna uppdatering.
Fattar nada

Kreddy är en gratistjänst och således uppdaterar den inte betyget lika snabbt.

En fråga, jag har aktiv prenumeration på både kreditkollen och mitt kreditbetyg. Tror de är 49kr plus 19kr i månaden. Om ja tar bort mitt kreditbetyg prenumerationen, ingår denna ändå i kreditkollen?
Jag har bara kreditkollen och jag kan se kreditbetyg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp