Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Det syns bara för dig.
Ett år tror jag.

Det syns bara för dig.
Ett år tror jag.

Historiken syns i ett år ja. Men den räknar nu som att jag har över 500k i blanco när jag endast har 300k då jag löste min BN i dessa 300k. När korrigeras detta?

Löste du det innan sista juli så syns det runt mitten på augusti.

Jag hoppas det blir som för dom som fick slutskattebesked i juni. Då uppdaterades som jag förstår UC den 15:e juni.
Det ör uppdaterat inatt fick slutskattebesked 6 augusti, ökade inkomsten med 40 procent sjönk bara 1.8 från 46 risk och har inga bet anm eller skuldsaldo bara 20 förfrågningar 1 lån på 23 o kredit på 26, ingen blank förfrågan, varför har jag så högt uc score asså förra året tax inkomst 110000

Min inkomst har också uppdaterats hos UC nu, en blygsam förändring från ~530 till ~550k. Ett mindre överskott av kapital blev ett underskott på 4k. Påverkade inte score eller riskprognos alls.

Goda Nyheter!!
Min inkomst är uppdarerat och hamnade nu på 0,1 i betyg:)

Men ingen förändring på score
Uc score oförändrat 690;)
På minupplyssning blev också uppdatering på Bisnode :)och score har ändrat från 8 till 9
Thanks God:D

Goda Nyheter!!
Min inkomst är uppdarerat och hamnade nu på 0,1 i betyg:)

Men ingen förändring på score
Uc score oförändrat 690;)
På minupplyssning blev också uppdatering på Bisnode :)och score har ändrat från 8 till 9
Thanks God:D
Jag vill Tacka alla kunniga särskilt Lasseman och Ca5tio att jag har lärt mig mycket om lån,banker och kreditbetyg genom att läsa på det här forumet.
Är väldigt glad att kunde nå till det bästa betyget.
Stortack

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp