Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej,

Har två blancolån som är återbetalda sedan 3-4 månader tillbaka. Dessa står som "avslutade" i kreditupplysningen, men varför försvinner dom inte helt och hållet? Påverkar detta betyget något?

Hej,

Har två blancolån som är återbetalda sedan 3-4 månader tillbaka. Dessa står som "avslutade" i kreditupplysningen, men varför försvinner dom inte helt och hållet? Påverkar detta betyget något?

Har en avbetalning som avslutades 180131 jag också, o den syns fortfarande. Spelar förmodligen mindre roll, men störande ändå!

Det är 1 gång per år det nollas antar jag?
Jag tror faktiskt det går att få bort, tror jag läst det. Testa maila både lånebolaget och UC.

Verkligen,
Vi får som sagt se men det lutar åt det.
Vi vet den 20:e augusti.

Hej,

Denna info syns bara för dig och påverkar inte betyget. Den ligger kvar 12 månader, sedan försvinner den.

Tror ni att det är "safe" att ta ut pengar ifrån Euroloans Kreditkort nu utan att det påverkar UC-betyget gällande krediterna/lånen nu i augusti?
Det är trots allt 5:e augusti så dom bör väl ha skickat/rapporterat in till UC kan man tycka?

Tror ni att det är "safe" att ta ut pengar ifrån Euroloans Kreditkort nu utan att det påverkar UC-betyget gällande krediterna/lånen nu i augusti?
Det är trots allt 5:e augusti så dom bör väl ha skickat/rapporterat in till UC kan man tycka?
De jag har haft har varit stenhårda med att det är saldot per den sista som gäller som rapporteras till UC. Så även om de rapporterar nu så är det saldot per den sista som rapporteras in.

Så det är bara till att "plocka" ut stålarna då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp