Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Nej, mellan 15e och 20e

Ner 0,1 idag. Nästan varje månad den 1:a har det gått ner 0,1 ( gått ner 0,2 en gång) 5,3 nu , 7 månader kvar på anmärkningen, får se om det blir någon förändring då den blir 6 månader.

Du har bara 1 anmärkning som går ut om 7 månader?

Har en fundering på hur ff påverkar uc betyget. Jag hade 17 ff varav tre stycken försvann nu den 1/8 från min uc men betyget är helt oförändrat? Uppdateras det först när hela uc uppdateras i mitten på månaden eller gör det i fem skillnad?

Har kommit upp i tråden vid ett par tillfällen men numera verkar antalet förfrågningar inte påverka våldsamt mycket som det gjord förr i tiden,
Finns folk på forumet med 8-9 FF och gediget UC-betyg.

Har en fundering på hur ff påverkar uc betyget. Jag hade 17 ff varav tre stycken försvann nu den 1/8 från min uc men betyget är helt oförändrat? Uppdateras det först när hela uc uppdateras i mitten på månaden eller gör det i fem skillnad?

Betyget uppdateras omgående

Hur mycket påverkar en blank förfrågan? Här Skit kass uc men en blank (den sis5a blanka) som försvinner om 2 veckor.. visserligen anmärkning och missbrukade krediter men tänkte något bra kanske händer när den blanka försvinner..

Hur mycket påverkar en blank förfrågan? Här Skit kass uc men en blank (den sis5a blanka) som försvinner om 2 veckor.. visserligen anmärkning och missbrukade krediter men tänkte något bra kanske händer när den blanka försvinner..
Ibland mer än en anmärkning

Score kan ju gå upp till 50 eller 60 med blank ff

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp