Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

För personer som gjort en förenklad deklaration, det vill säga inga tillägg eller ändringar, och deklarerat i tid så syns taxeringen från 2017 i början av juni 2018.

Jag deklarerade första dagen som det gick att deklarera, inga ändringar gjorda. Min inkomst syns inte och jag har inte fått något slutskattebesked. Det kommer nog i augusti som vanligt.

Jag deklarerade första dagen som det gick att deklarera, inga ändringar gjorda. Min inkomst syns inte och jag har inte fått något slutskattebesked. Det kommer nog i augusti som vanligt.
Varför är det sent för dig ?
Har du frågat skatteverket??

Får du betala skatt? (För 2017)

Hej hoppar in i tråden hoppas någon kan hjälpa mig!
Har tänkt att hjälpa familjen köpa ett hus genom att fixa kontantinsats och lösa ett bil lån. Jag funderar på att ansöka om 380 k,hur stor är sannolikheten att jag får det. Har inga andra lån,inga anmärkningar,inga fasta utgifter,bor hemma.

Använder kreditkollen

UC SCORE 597
kreditomdöme på 1.9 %
4 frågningar ,den senaste var för 6 månader sen.
2017 Inkomst 297 000

Brukar advisa kontakta arbetsgivaren?

Hej hoppar in i tråden hoppas någon kan hjälpa mig!
Har tänkt att hjälpa familjen köpa ett hus genom att fixa kontantinsats och lösa ett bil lån. Jag funderar på att ansöka om 380 k,hur stor är sannolikheten att jag får det. Har inga andra lån,inga anmärkningar,inga fasta utgifter,bor hemma.

Använder kreditkollen

UC SCORE 597
kreditomdöme på 1.9 %
4 frågningar ,den senaste var för 6 månader sen.
2017 Inkomst 297 000

Brukar advisa kontakta arbetsgivaren?
Vänligen posta inte samma inlägg i flera trådar.

Denna månaden kommer vara den mest spännande för mig på 4 år. UC-mässigt.
Tror jag slår nytt "bottnerekord" med en UC under 8 förhoppningsvis.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp