Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

När man spärrar sitt UC hur länge är det då spärrat?
14 dagar?

Ditt personnummer är spärrat till och med 2018-08-05

Skönt.
Då vet man att man tills dess inte får några nya förfråningar!

Det händer inget med mitt betyg. När jag hoppade till 6,1 så hade jag en betalningsanmärkning mer än i dag. Mitt kreditkort var utnyttjat till cirka 80 %, idag har jag nästan betalat av det helt. Kunde jag inte vara värd en sänkning till 6,0 i alla fall? :/

Vad har du för förutsättningar i övrigt Bramserud?

Vad har du för förutsättningar i övrigt Bramserud?

0 ff, inga synliga blancolån, typ 550 i inkomst, 7 betalningsanmärkningar (den nyaste från okt 2016), 25k kortkredit, inget underskott förra taxeringen, kommer att ha 5k i underskott när 2017 års taxering är klar.

Så om drygt ett år så kommer du att ha 0 anmärkningar?
Med tanke på dina förutsättningar i övrigt kommer du ju garanterat ligga under 0.5 i UC-risk då! Kul :)

Jag tycker jag och du har ändå har ganska snarlika förutsättningar så då antar jag att nu när mitt kreditkort är minskat och anmärkningarna jag har är nere på 1 så lär jag också ligga på ca 6 i betyg. Bör göra det iallafall :D

Förfrågan nummer 7 av 9 kommer fylla 6månader imorgon, sen 8 av 9 i övermorgon. Sen blir den sista 6 månader i augusti. Får se va som sker. Just nu 1,3.

Om man har förfrågningar som inte redovisad i upplysningen ( står längst ned på sidan) påverkar dessa endå betyget ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp