Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Det blir nog först på onsdag då.
Vi får vänta 24 timmar till :D
Inte för det blir någon förändring för mig personligen men kul när Blancot minskar om även för 2-3.000 per uppdatering ;)

Den här frågan finns säkert svaret på x antal sidor i denna tråd men orkar inte leta genom 277 sidor.

Om UC uppdateras kl.00.00 runt den 17:e, varför står det på alla krediter att senaste uppdateringen är 31:a maj tex? Då stämmer väl inte summan då man har ammorterat X summa mellan 17:e och 31:a ?
Det ska vara i slutet på juni om det är uppdaterat
Man kan få uppdateringen mellan 15-20 varje månad

Väntan är evig. Ligger just nu på 13% med 8ff (4 försvinner inom kort tid) samt 3 mindre krediter a 1.500 som försvinner denna månaden (Resurs bank faktura) och en kontokredit på 15k som också försvinner. Hoppas det drar ner ens risk en bra bit och man kan ansöka om en samlingslån..

Jag blir mycket förvånad om vi inte ser en uppdatering om drygt 3 timmar ;)

En fråga som varit lite oklar här på forumet.
Var är bäst ur UC-perspektiv:

A) Att ha ett kreditkort på 10.000 som man har utnyttjat med 0 kronor
B) Att slutbetala sitt kreditkort helt så att den på UC står som avslutad?

Vet någon med säkerhet?

Har inte skett en uppdatering konstigt nog.

På Kreddy appen så står det att nästa uppdatering sker om 2 dagar . Men inget annat funkar ju riktigt i den appen så varför skulle det vara rätt ?

Hur mår ni?
Sitter som på nålar varje natt och loggar in på UC, och hoppas på förändring. Slappna av lite annars kommer ni att hamna på psyket.

God morgon,

Min uppdaterades inatt, nu står det 30 juni som senaste datum på lån och krediter. Gick från 5,1 till 4,1.

Snabb fråga, gränsen för "Bra" är ju vid 4,0, tror ni det påverkar eventuella erbjudande vid ansökan via Lendo exempelvis? Eller bryr sig inte banker om vilken "grupp" man tillhör utan kikar bara på siffran i sig?
Skulle behöva få ner min månadskostnad så snart som möjligt egentligen, men mina sista 3 ff försvinner i slutet av oktober och vet inte hur stor skillnad det skulle göra räntemässigt att vänta ut dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp