- Meddelanden
- 22 468
- Mottagna reaktioner
- 15 939
- Poäng
- 10 747
Berätta gärna Lea31 om det påverkade, har varit tveksam huruvida betyget påverkas när en förfrågning "fyller 6 månader"
Berätta gärna Lea31 om det påverkade, har varit tveksam huruvida betyget påverkas när en förfrågning "fyller 6 månader"
återkopplar imorgon. Men de måste vart de som skedde idag, 0,3 sänkning och de enda som skedde var förfrågan. Men vi får se
Har haft flera ff som fyllt 6 mån denna månad - ingen ändring. Vore så skönt om vi en dag kartlagt hela UC-pusslet men det är väl en illusion bara. Vi har iaf samlat på oss en del kunskap i tråden![]()
UC betyg droppade från 1,7 till 1,4 idag.
En förfrågan fyllde 6 månader idag, en till fyller 6 månader imorgon. Får se om ngt händer då också, efter det har jag 3 kvar som är mindre en sex månader gamla av totalt 9 förfrågningar.
Du fick ingen justering för någon dag sedan när kredituppdateringen skedde?
Min UC är efter uppdateringen katastrofal. Har ca 130 000 i underskott. Mår såååå illa av att jag betalat så mycket ränta 2017.
Förstår känslan. Men får hoppas att dina skulder sjunkit ocksåMin UC är efter uppdateringen katastrofal. Har ca 130 000 i underskott. Mår såååå illa av att jag betalat så mycket ränta 2017.