Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Någon som fått 2017 års inkomst uppdaterad på UC än? Någon som vet när det uppdateras om man redan fått slutskattebesked?

Någon som fått 2017 års inkomst uppdaterad på UC än? Någon som vet när det uppdateras om man redan fått slutskattebesked?

Mitten av juni ungefär uppdateras inkomsten, tror att det var 16/6 förra året.

Hur tänker du då förseningar? Hur har det sett ut andra år?(om någon kommer ihåg såklart)
Hur jag tänker? jag tänker att dom inte hann skicka ut uppgifterna i tid.
"2017-06-07: Efter samtal med UC så har uppdateringarna visat sig bli försenade. De kommer att trilla in vartefter de närmaste dagarna/närmaste veckorna. Vi noterar att vi inte har sett några 2016 års inkomster ännu, ej heller på låneansökningar från idag den 7/6."
https://www.direkto.se/nars-syns-2017-ars-inkomst/

Jag har förövrigt pratat med Creditsafe idag och dom får uppgifterna i mitten på nästa vecka så i slutet på nästa uppdaterar dom.

Hur jag tänker? jag tänker att dom inte hann skicka ut uppgifterna i tid.
"2017-06-07: Efter samtal med UC så har uppdateringarna visat sig bli försenade. De kommer att trilla in vartefter de närmaste dagarna/närmaste veckorna. Vi noterar att vi inte har sett några 2016 års inkomster ännu, ej heller på låneansökningar från idag den 7/6."
https://www.direkto.se/nars-syns-2017-ars-inkomst/

Jag har förövrigt pratat med Creditsafe idag och dom får uppgifterna i mitten på nästa vecka så i slutet på nästa uppdaterar dom.
Tack för svar!

Frågeli fråga om kreditkollen, När man läser i rapporter o sedan krediter så ser man ju dom krediterna jag har, sedan ser man ju även dom krediterna jag har avslutat. Kommer dom raderna att försvinna? För om dom e avslutade så finns väl ingen anledning till att dom finns där???

Frågeli fråga om kreditkollen, När man läser i rapporter o sedan krediter så ser man ju dom krediterna jag har, sedan ser man ju även dom krediterna jag har avslutat. Kommer dom raderna att försvinna? För om dom e avslutade så finns väl ingen anledning till att dom finns där???

Jag tror dessa är kvar 1 år efter du avslutat dom. Men jag tror att det bara är du som ser dom :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp