- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 27
Någon som fått 2017 års inkomst uppdaterad på UC än? Någon som vet när det uppdateras om man redan fått slutskattebesked?
Vill också veta detta. Borde uppdateras genom en vecka.Någon som fått 2017 års inkomst uppdaterad på UC än? Någon som vet när det uppdateras om man redan fått slutskattebesked?
Någon som fått 2017 års inkomst uppdaterad på UC än? Någon som vet när det uppdateras om man redan fått slutskattebesked?
Ja, jag läste det. Dock var det grova förseningar förra året.Mitten av juni ungefär uppdateras inkomsten, tror att det var 16/6 förra året.
Hur tänker du då förseningar? Hur har det sett ut andra år?(om någon kommer ihåg såklart)Ja, jag läste det. Dock var det grova förseningar förra året.
Hur jag tänker? jag tänker att dom inte hann skicka ut uppgifterna i tid.Hur tänker du då förseningar? Hur har det sett ut andra år?(om någon kommer ihåg såklart)
Tack för svar!Hur jag tänker? jag tänker att dom inte hann skicka ut uppgifterna i tid.
"2017-06-07: Efter samtal med UC så har uppdateringarna visat sig bli försenade. De kommer att trilla in vartefter de närmaste dagarna/närmaste veckorna. Vi noterar att vi inte har sett några 2016 års inkomster ännu, ej heller på låneansökningar från idag den 7/6."
https://www.direkto.se/nars-syns-2017-ars-inkomst/
Jag har förövrigt pratat med Creditsafe idag och dom får uppgifterna i mitten på nästa vecka så i slutet på nästa uppdaterar dom.
Direkto svarade också på mail precis att UC rapporterat att de också får uppdaterade siffror i mitten på nästa vecka!Tack för svar!
Frågeli fråga om kreditkollen, När man läser i rapporter o sedan krediter så ser man ju dom krediterna jag har, sedan ser man ju även dom krediterna jag har avslutat. Kommer dom raderna att försvinna? För om dom e avslutade så finns väl ingen anledning till att dom finns där???