- Meddelanden
- 2 404
- Mottagna reaktioner
- 791
- Poäng
- 737
Det kom väl 6 april för de som fått pengar tillbaka redan som jag gissar hänt för Terry ovan.Slutskattebeskedet kommer väl i juni.
Det kom väl 6 april för de som fått pengar tillbaka redan som jag gissar hänt för Terry ovan.Slutskattebeskedet kommer väl i juni.

Jag har gått från att ha 25 anmärkningar till nu 12 stycken. Den 12'e maj så försvinner 3st och ytterligare 2st försvinner 22'a maj (resterande försvinner till och med 6'e jan 2019).
Jag undrar hur era erfarenheter är kring hopp från att ha över 10 anmärkningar till att gå under, vad det gör med kreditbetyget? Jag såg någon skriva att det blev en rejäl skillnad men tänker om fler har den erfarenheten, eller om det var andra faktorer som kan ha spelat in? Mitt kreditbetyg är idag 18.9% och det vore önskvärt om man hamnade under 15% helt klart. I samband med att de senaste anmärkningarna så vart kreditbetyget oförändrat, även om 4 st rök i ett svep....
I övrigt så har jag 0 lån, runt 520k i inkomst, 14 ff.
Har det ändrats nu när du är nere på 9 anmärkningar?
Mitt betyg gick från 16,4 till 14,5 i april. Gick då från 12 anmärkningar till 11. Dock kom inkomstuppgifterna för 2017 in samtidigt, och min inkomst ökade från 290k till 338k, så det kan säkert ha påverkat betyget.
28 maj försvinner 5 anmärkningar till, ska bli spännande att se vad det gör för betyget.
Vanligtvis mellan den 15-20 varje månad har även hänt att det kommit tidigare men för det mesta 15-20När uppdateras betyget varje månad ?
Får man reda på nåt sätt att det uppdaterats?Vanligtvis mellan den 15-20 varje månad har även hänt att det kommit tidigare men för det mesta 15-20