Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Min minskade 1,2% utan någon som helst förändring. Vore kul att få ett vettigt svar från uc.
Vid månadsskiftet uppdateras nog deras erfarenhetsbank med vilka kredit-cv som leder till betalningsproblem. Detta påverkar deras formler för vilket kreditbetyg man får. Ofta är man kvar i samma jämförelsegrupp och kan få en mindre förändring den 1:a i månaden. Vissa kan nog byta helt jämförelsegrupp och då få en stor förändring på betyget liknande det som händer när sista betalningsanmärkning försvinner.

Vid månadsskiftet uppdateras nog deras erfarenhetsbank med vilka kredit-cv som leder till betalningsproblem. Detta påverkar deras formler för vilket kreditbetyg man får. Ofta är man kvar i samma jämförelsegrupp och kan få en mindre förändring den 1:a i månaden. Vissa kan nog byta helt jämförelsegrupp och då få en stor förändring på betyget liknande det som händer när sista betalningsanmärkning försvinner.

Mitt betyg sänktes från 5,6 till 4,9 inatt.... Kan man hoppas på ytterligare en sänkning i mitten av månaden eller var detta allt för maj?

Mitt betyg sänktes från 5,6 till 4,9 inatt.... Kan man hoppas på ytterligare en sänkning i mitten av månaden eller var detta allt för maj?
Har dina krediter ändrats under april kommer den uppdateringen i mitten av maj. Alla Bankerna är ännu inte ens hunnit skicka in aprils förändringar till UC.

När uppdateras UC med den nya taxerade inkomsten för 2017?

Min har uppdaterats...

Har dina krediter ändrats under april kommer den uppdateringen i mitten av maj. Alla Bankerna är ännu inte ens hunnit skicka in aprils förändringar till UC.

Ingen ändringar, har bara 1 lån. Pyntade dock in 20 000 extra i april, kan det bidra till ytterligare sänkning i mitten av månade?

Slutskattebeskedet kommer väl i juni.

Ja det brukar vara nåt sånt för min del. Jag deklarerade 28 mars och min skatt är inte beslutad än, står det när jag loggar in på Skatteverket. Å andra sidan så har väl många fått skatteåterbäring redan, så det varierar säkert.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp