Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Vad har du för övriga förutsättningar? Inkomst? Synliga lån? Underskott och antalet förfrågningar?
Inkomst:310k Enda skulden är ett kreditkort på 10 lax som jag använt 9 av. Tror inte jag har nån förfrågan kan man se de på kreddy?

Senast ändrad:
Yes!! Har maniskt börjat följa min UC! Idag försvann en förfrågan (från 12 till 11) gick ner från 1.7 till 1.5 i kreditbetyg! Att så lite kan få en att må så bra

Yes!! Har maniskt börjat följa min UC! Idag försvann en förfrågan (från 12 till 11) gick ner från 1.7 till 1.5 i kreditbetyg! Att så lite kan få en att må så bra

Förstår inte varför min står still... Har haft 5.6 i flera månader och har gått från 22 ff till 14... Tycker att det borde blivit någon förändring nedåt...

Förstår inte varför min står still... Har haft 5.6 i flera månader och har gått från 22 ff till 14... Tycker att det borde blivit någon förändring nedåt...
Har du kreditkort eller någon annan kontokredit? Har du anmärkning?

har inga anmärkningar, inget underskott, däremot en kortkredit 18k av 20k uttnyttjad och blancolån på 500k

ok har egentligen inte pengar till att betala av något på den, men får helt enkelt låta några lån förfalla nästa månad, måste få ett samlingslån i maj annars krashar allt....

Alex vad har du lån/skulder på totalt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp