Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Bara 50K i kredit, inga lån, inga anmärkningar, knappt några förfrågningar och hygglig inkomst.

Knappast konstigt du får lånerbjudande, Jag tror faktiskt du kan hitta ännu lägre ränta om jag ska vara ärlig!

h
345.000 kr inkomst
4 ff
0.8 i betyget
50.000 kredit men nollad sen 15.november.17 ( jätte jätte dåligt erfarenhet med Entercard, de meddela inte till UC att krediten är avslutat )
Inga anmärkningar

Har du Bisnode ff? Är det därför Sevenday nekar?

Hej Pannik,
inkomsuppgifter
Överskott av tjänst 345.400 kr
Taxerad förvärvsinkomst 345.300
Underskott av kapital 19.800 kr
Slutlig skatt 80100 kr

Vad säger du ?

Inga Lån , bara en kredit med 50.000 kr som är avslutad men inte meddelat till UC som avslutad

Du har ju inte jätthögt underskott, men tror ändå att det är därför då får dom erbjudanden du får.. Men tanke på att du bara har en kredit..
inte ett kreditkort utan kredit? och den står inte att den e avslutad heller? dom brukar ju synas men inte försvinna helt för dej..

Jag hade en kredit med 50.000 kr vilken jag betalade tillbaka i november 2017 sen avslutade jag avtalet med Entercard och har sagt till de att vara så snäll och meddela det till UC , men de har så inkompetenter medarbetare som förstör ingenting av deras jobb och tills nu har de inte meddelat den här krediten som avslutat.Nu lovar de till mig att det kommer att synas som avslutat i mitten av februari men jag kunde inte vänta längre och det finns ingen garanti att de meddela det i mitten av februari till UC som avslutat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp