Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej:)

Har läst hela tråden nu och har lite frågor:)

Jag har fram till nästa onsdag id spärr sen 2v tbx, 47ff försvann dagen efter jag fått spärren, har haft skuldsaldo 4 av dom senaste 24 mån så blir nollad i april då kommer jsg ha 16 anmärkningar där sista försvinner i december, 3 blanco sammanlagt 53000, ink 2015 411432kr underskott 13000

För 2.5v sen hade jag scoring på 67.8% tror ni den sjunker när spärren försvinner å alla ff försvunnit?

Tänkte försöka ta ett samlingslån på 150.000 (betalar 6000kr/mån nu till 5 olika ) har en medsökande med årsink på 87940kr inga anm å står delad på 2 fastigheter.

Såg att lendo lånar ut 150' med betalningsanmärkningar på max 100.000 (mina är på 67840kr) och ett skuldsaldo som är minst 6 mån gammalt å mitt är ju nästan 2 år gammalt...borde ju eg inte vara nått problem eller vad tror ni?

Typ 30?

Från 65% i risk till 29.4% , 56 ff försvann, har dock kvar historiskt skuldsaldo fram till april och 18 betalningsanmärkningar som börjar försvinna 20/2 2017:)

Ja ska bli intressant!

En till fråga..det står att dom inte hittat utmätningsbara tillgångar, men dom frågade inte ens efter det utan drog igång löneutmätning direkt, det står även att utmätningen börjat i september 2014 men i min lönespec står det första gången maj 2014?

Ja ska bli intressant!

En till fråga..det står att dom inte hittat utmätningsbara tillgångar, men dom frågade inte ens efter det utan drog igång löneutmätning direkt, det står även att utmätningen börjat i september 2014 men i min lönespec står det första gången maj 2014?

De där noteringar i uc kommer när utredningen avslutas. Då noteras det att en löneutmätning pågår bland annat. I teorin kan löneutmätningen pågått i flera år utan att det står med på uc. Har sett på npn annan upplysning. Kanske bisnode hur stor löneutmätningen faktiskt är. Och att den pågår

Gick in och kollade på minuc och såg för min förtjusning att Uc scoringen hade sänkts från 9.4 till 8.8. Trodde inte det skulle sänkas nå denna månad fast jag tagit lån från Frogtail i december. Lycklig! Hoppas nu att det sänks ännu mer tills sommar så jag kan ta ett lån då. :-D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp