Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hur stor kredit hade du på korten? Eftersom du har minskat ditt kreditutrymme/ helt tagit bort, så är det väl inte helt galet att det är lite negativt i ens prognos. Stämmer med vad folk skrivit tidigare om uc att en minsre outnyttjad kredit kan ses som positivt.

Var på runt 15.000kr st, dvs 30.000kr totalt.

Mitt betyg blev 20% sämre i denna uppdatering. från 0.4 till 0.5

Lasseman är din Min Upplysning uppdaterad per 2016-11 för mig står det fortfarande 2016-10?

Overkligt är bara förnamnet:
Mina blancolån minskade med 3% (över 5000 kronor).
Mina förfrågningar minskade med 12%
Mina kontokrediter ökade med 2.7% (men en mkt liten summa om ca 500 kronor).

Mitt betyg, däremot, FÖRSÄMRADES med över 13% (från 10.3 till 11.7). Hur kan mindre totalskuld och mindre förfrågningar leda till sämre kreditbetyg? Arrrgghhhhhhh...

Äntligen ligger jag på Mycket bra kreditvärdighet:) efter nattens uppdatering gick jag från 1% till 0,8% så lågt har jag aldrig legat på Min UC sedan jag aktivt kämpat mig till ett bra betyg. Ser också att jag ligger i en annan grupp, betyget har blivit bättre trots att ett kreditkort från Jakbanken jag tog för flera år sedan plötsligt poppat upp på Min UC.

Senast ändrad:
Gick från 4.5 till 3.4, så äntligen har jag bra kreditbetyg.

Hade minskat mitt blanco med 3300 till 66000 och minskat kreditkorten med 15 000 till 73500 (beviljat 100 000).

Nästa månad försvinner två av mina fyra ff.

konstigt inget hände med min score står kvar på samma även när 6st ff försvann början på denna månaden!hmm

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp