Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Sålt av utrustning för petat in på kreditkorten som låg på 100 & 102%..fick ner dom till 49% och trodde jag skulle få ner betyget..ingenting har hänt. Hopplöst det känns!
Jomen du du minskar ju på din skuld genom att skyffla in mer pengar det oavsett om betyget för stunden inte har förändrats . Måste ju kännas skönt.

Absolut, men jag menade när det kommer till UC-score känns det hopplöst.
Betyget uppdateras inte förens bankerna har registrerat din inbetalning. Vissa gör det endast en dag i månaden, runt den sista. Så kan vara därför. :)

Sjukt att en samlingslån gav 5,8 till 1,1. I och för sig betalade jag av två krediter själv innan jag samlade mina blanco.

Mitt betyg av av någon anledning legat kring 0.8-0,9 i säkert ett år, någon gång senaste veckorna verkar det hoppat ner till 0.2 utan att jag gjort någon större insats.

Vilken lustig förändring. Mitt UC-betyg ligger skönt nog kvar på 0.3 (som det har gjort i fyra månader nu), men min UC-score har gått ner från 687 till 686. Alltså en tusendel. Det spelar förstås ingen som helst roll för helheten, men blir ändå nyfiken på vad som händer i algoritmerna hos UC när det sänks en tusendel och ingenting egentligen har hänt :). Att det har varit bättre väder några dagar eller vad ska man tro?

Vilken lustig förändring. Mitt UC-betyg ligger skönt nog kvar på 0.3 (som det har gjort i fyra månader nu), men min UC-score har gått ner från 687 till 686. Alltså en tusendel. Det spelar förstås ingen som helst roll för helheten, men blir ändå nyfiken på vad som händer i algoritmerna hos UC när det sänks en tusendel och ingenting egentligen har hänt :). Att det har varit bättre väder några dagar eller vad ska man tro?
Ser man uc score gratis nånstans?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp