Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag undrar ni som vet ,jag kan se detta på min upplysning: "2 frågor har registrerats hos UC utan att frågorna redovisas i upplysningen"
påverkar det ändå mitt kreditbetyg när de försvinner?
Att en fråga som registrerats utan att redovisas försvann påverkade inte kreditbetyget:(

Jag undrar ni som vet ,jag kan se detta på min upplysning: "2 frågor har registrerats hos UC utan att frågorna redovisas i upplysningen"
påverkar det ändå mitt kreditbetyg när de försvinner?
Nej. Det påverkar inte

Mitt kreditbetyg är katastrofalt! Har inga betalningsanmärkningar, dock många förfrågningar :( och stort underskott. Vilket av de två senare tror/vet ni påverkar mest?

Någon mer som vet hur man kan påverka strategiskt. Underskottet kan jag inte påverka på två år.

Mitt kreditbetyg är katastrofalt! Har inga betalningsanmärkningar, dock många förfrågningar :( och stort underskott. Vilket av de två senare tror/vet ni påverkar mest?
Jag har ett ganska stort underskott och många förfrågningar men med takt att mina ff försvinner ju bättre kreditbetyg får jag. :)

Däremot fyllde en av mina förfrågningar sex månader idag och kreditbetyget gick från 2,5 till 2,3...
Det här är något jag missat att kreditbetyget ändras när en ff är 6 månader. Har en ff som blir 6 månader den 15/12 så då ska jag alltså se en ändring stämmer det?

Senast ändrad:
Det här är något jag missat att kreditbetyget ändras når en ff är 6 månader. Har en ff som blir 6 månader den 15/12 så då ska jag alltså se en ändring stämmer det?
Det beror nog på omständigheter i övrigt.. Jag har inte fått någon ändring när ff fyllt 6mån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp