Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Sista dagen att betala var i fredags, jag betalade hela beloppet. De sa ingenting om att de skulle kolla UC, bara att det inte var några problem att jag betalade idag. De flyttade för säkerhetsskull fram betalningen till onsdag(deras initiativ)

Ring och prata med dom igen och säg att ni gjorde en deal i fredags och att det skulle betalas i dag och att den vart framflyttad. På det sättet så kanske dom kan ta bort den UC ff. Trist att ha den kvar om det inte skulle behövas. Dom kan ju dra tillbaka den om dom så vill. Flera här på forumet som har fått bort en ff om dom anser att det är fel.

Men ändå tog de en blank ff varför det?? Trodde Lindorff var bland de bättre inkassobolagen men tydligen inte.

Jag har pratat med dem idag, deras svar var att de har rätt att ta en UC. En blank förfrågan för ett belopp på drygt 600kr som jag dessutom sagt att jag skulle betala. Hatar Lindorff.

Jag har pratat med dem idag, deras svar var att de har rätt att ta en UC. En blank förfrågan för ett belopp på drygt 600kr som jag dessutom sagt att jag skulle betala. Hatar Lindorff.
Ja det kan jag förstå att du hatar dem, är det slutbetalt hos dem nu eller har du fortfarande kavar något hos dem? Bara så fräckt av dem att säga att det gick bra att betala i dag och sen erbjuda dig att de flyttar fram förfallodagen till onsdag och därefter ta en blank ff helt obegripligt.

En "vanlig" UC skulle vara mer ok, men en UC överhuvudtaget för det lilla beloppet är ju helt vansinnigt.

De förstod inte problemet med en UC från dem. Jag försökte förklara att de nu sabbat mina möjligheter till ett större lån som skulle göra att jag kom på fötter ekonomiskt igen. De hade absolut ingen förståelse för det.

Det värsta för mig är att det var två dagar kvar tills min då sista blanka skulle försvinna

Hmm, våra arbetsgivare kanske inte har samma upplägg? Jag fick ingen ff reggad heller.

vissa har kort där företaget är betalningsansvarig, då finns ingen anledning att ta en upplysning på brukaren. typ

Tror vi det blir nån uppdatering i natt? :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp