Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag har ett Citibank corporatecard som är ställt på mig, till min hemadress påtvingat av jobbet. Men det syns inte hos UC.

Jag har ett Citibank corporatecard som är ställt på mig, till min hemadress påtvingat av jobbet. Men det syns inte hos UC.

Så skulle det ju faktiskt kunna vara. Jag bara antog att den skulle synas eftersom UC-förfrågan syns.

Hmm, våra arbetsgivare kanske inte har samma upplägg? Jag fick ingen ff reggad heller.

Den som lever får se :)

Våra kort är vi själva betalningsansvariga för, men de har direktkontakt med reseräkningssystemet. Jag får alltså ersättning för utlägg på lönen och sen får jag betala fakturan själv.

Den som lever får se :)

Våra kort är vi själva betalningsansvariga för, men de har direktkontakt med reseräkningssystemet. Jag får alltså ersättning för utlägg på lönen och sen får jag betala fakturan själv.

Vi har exakt samma upplägg. Jag betalar fakturan från Citibank som kommer hem. Skickar in kvitton via reseräkningen. Själva transaktionerna på kortet åker direkt in i reseräkningssystemet.
Vi skaffade nya kort nu i aug. Men fick ingen ff reggad. Mitt gamla corporatecard med samma upplägg syntes inte heller på uc.
Det borde ju rimligen inte belasta din privata kreditvärdighet. Ska bli spännande att se :)

Det var uppdaterat i onsdags i en liten stund, fast uppdaterat till att ingen hade nån kredit alls, antar nåt driftproblem.. normalt sett brukar det vara uppdarat kring 16-17 så det borde bli gjort i natt, men har dom datorstrul kanske det inte blir av alls.
Om de har problem med detta, så har de säkert fler problem, man undrar hur allvarligt det är och om de informerat banker o s v, för oss användare har ingen information gått ut, vare sej via mejl eller vid inloggning.

Mitt UC är oförändrat trots att Lindorff tog en blank förfrågan på mig idag. Ångrar att jag var ärlig och ringde dem i fredags och meddelade att jag inte kunde betala förrän idag, verkar som om att de tog förfrågan för att jag fick ett uppskov på två dagar.

Verkligen dåligt av Lindorff, var sista förfallodagen i fredags eller hur sen var du när du betalade idag? Vad sa sa de när du ringde i fredags?

Sista dagen att betala var i fredags, jag betalade hela beloppet. De sa ingenting om att de skulle kolla UC, bara att det inte var några problem att jag betalade idag. De flyttade för säkerhetsskull fram betalningen till onsdag(deras initiativ)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp