Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Helt säker. Jag lät min månadsbetalning på autogiro dras först den 25:e och gick sedan in och betalade manuellt den 27:e, avslutade och fick bekräftelse på mail. När jag loggar in nu står det att jag inte har någon tillgänglig kredit och att jag kan ansöka på nytt.

Kanske får testa detta. Hade planerat att söka för att lägga om lån denna månaden så blev lite snopet när det inte uppdaterats korrekt.
Ja, då skulle jag med mejla uc för låter som något är fel om denna månads uppdatering kommit :axelryck:

Jag skickade ett mail så får vi se. Tack för era svar!

1721304071838.png

Tror ni att det kan påverka scoren något att den utnyttjade krediten/summan står kvar på Cashbuddy till skillnad från EnterCard trots att den är avslutad?

Kommer fösvinna eller nolla snart , tror inte påverkar

Verkar vara lite olika. I mitt fall gick jag från 1.4% till 1.9% häromdagen. Brukar falla tillbaka på det tidigare betyget efter ungefär en månad enligt min erfarenhet förutsatt att man inte försämrat det på något annat vis.

Det är väldigt olika. En FF försvann från min UC igår och betyget blev 3,6% bättre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp