Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Gick från 500.000 kr inkomst till 650.000 kr.
Ökade från 1,7% betyg till 1,8%.

Dock gick jag från 100.000 kr underskott till 160.000 kr underskott.

Kommer ändå testa samlingslån idag eller under helgen.
Hur är din belåningsgrad och hur många FF har du?

Aa eller hur.. jag trodde det skulle hända något men hände inte något… men men det kan vara olika anledningar. Min belåning var då ca 717k och med inkomst på 480k trodde då betyget skulle förändras men den gjorde det efter flera månader dock.
Fick du ändå ett samlingslån? Nyfiken lite, då vi har lite lika förutsättningar. Har dock lägre belåning, lite pytte mer årsinkomst men fortfarande överbelånad. Tappat totalt hoppat men kanske kan prova 1-2 månader.

Fick du ändå ett samlingslån? Nyfiken lite, då vi har lite lika förutsättningar. Har dock lägre belåning, lite pytte mer årsinkomst men fortfarande överbelånad. Tappat totalt hoppat men kanske kan prova 1-2 månader.
Jag fick ett samlingslån via Collector bank på 450 000 kr. Men behövde visa lönespec vilket jag kunde påvisa att jag hade 40.000 kr i lön innan skatt då.

Loggade in på bisnode ”D&B” det står inkomst av tjänst ”per månad” där står det 0kr, tidigare år är den ifylld, fastställd förvärvsinkomst där står årsinkomsten, är det något fel när den visar 0k per månad eller är det bara någon ”bugg”?

Ökade inkomsten med 45% och betyget sjönk 0,4% till 12,4. WTF
Kan t o m vara så att betyget sjunker när man får ökad inkomst, man hamnar i en annan grupp, där man jämförs med människor med liknande inkomster, men som kanske har bättre förutsättningar. Så har det varit för mig, tjänade förr över 1 Mkr/år, men hade inga tillgångar, bara skulder = urkasst betyg trots inkomsten.

Aa eller hur.. jag trodde det skulle hända något men hände inte något… men men det kan vara olika anledningar. Min belåning var då ca 717k och med inkomst på 480k trodde då betyget skulle förändras men den gjorde det efter flera månader dock.
Min lån är 159tkr men har du anmärkning för jag har det och den går ut nu i juni

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp