Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Dom har ändrat sig 3 ggr på 2 dagar uc.. Först 11e sen 12
Nu säger det BÖRJAR uppdateras imorgon haha.. Och Sveriges sämsta servrar har dom också.

Min creditsafe uppdaterade min nya inkomst och det blev ifrån 374tkr till 534tkr men uc score ändrade sig inte kanske dom gör det inatt eller nån som vet

Min creditsafe uppdaterade min nya inkomst och det blev ifrån 374tkr till 534tkr men uc score ändrade sig inte kanske dom gör det inatt eller nån som vet
Det brukar inte ändra sig. Jag gick ifrån 365k till 480k förra året och inget hände

Sjukt ändå man höjer sin inkomst med ca 160tkr och inget händer
Aa eller hur.. jag trodde det skulle hända något men hände inte något… men men det kan vara olika anledningar. Min belåning var då ca 717k och med inkomst på 480k trodde då betyget skulle förändras men den gjorde det efter flera månader dock.

Aa eller hur.. jag trodde det skulle hända något men hände inte något… men men det kan vara olika anledningar. Min belåning var då ca 717k och med inkomst på 480k trodde då betyget skulle förändras men den gjorde det efter flera månader dock.
Dom kanske är lika hårda som uc så man inte tar lån för ofta

Min UC fick från 18% till 22% med 100.000kr mer i inkomst och betalade av 50.000kr på krediter när skatten kom

UC uppdaterat för mig. Ökade från 394k till 490k och min UC ÖKADE från 10 till 10.2!!! Hahaha heja heja!!

Inkomst uppdaterad från 306K till 420k, ingen förändring på betyget än så länge iaf.

Gick från 500.000 kr inkomst till 650.000 kr.
Ökade från 1,7% betyg till 1,8%.

Dock gick jag från 100.000 kr underskott till 160.000 kr underskott.

Kommer ändå testa samlingslån idag eller under helgen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp