Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej har en betalningsanmärkning som går ut nu den 30 juni tänkte kolla vad ni tror min uc score hamnar på efter den försvunnit

Inkomst 2023. 534000kr
ff 2
Blancolån thorn 160 000kr
Min uc score ligger nu på 7.1 tänka ansöka om en samlingslån när anmärkning försvinner vad tror ni min uc score hamnar på

Hej har en betalningsanmärkning som går ut nu den 30 juni tänkte kolla vad ni tror min uc score hamnar på efter den försvunnit

Inkomst 2023. 534000kr
ff 2
Blancolån thorn 160 000kr
Min uc score ligger nu på 7.1 tänka ansöka om en samlingslån när anmärkning försvinner vad tror ni min uc score hamnar på
Din UC lär gå upp först och sen efter 1-2 månader så lär den sjunka :)

@Pojop min UC var på 5,6 innan anmärkning försvann, samma dag den försvann sjönk den ner till 2,2. Så det verkar väldigt olika det där med upp eller ner
Oj, i princip aldrig hört den gå ner direkt. Var de anmärkning eller misskött kredit?

Oj, i princip aldrig hört den gå ner direkt. Var de anmärkning eller misskött kredit?
Det var misskött kredit, det kanske spelar roll? Var min första (och förhoppningsvis) sista sådan. Därför inte så stor koll

Din UC lär gå upp först och sen efter 1-2 månader så lär den sjunka :)
Hade 4.2 i december men gick upp i Januari till 7.3 så kommer nya inkomsten vara oxå på 534 000kr så tror inte den kommer gå upp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp