- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 62
- Poäng
- 197
Vad har du för UC-score? Jag har 0,9 men bara braMitt sjönk från 1.1 till 0.9 och mycket bra. Vet inte varför dock.. ingen ff som försvann.

Vad har du för UC-score? Jag har 0,9 men bara braMitt sjönk från 1.1 till 0.9 och mycket bra. Vet inte varför dock.. ingen ff som försvann.

636 alltså precis vid gränsenVad har du för UC-score? Jag har 0,9 men bara bra![]()
Fascinerade att man kan ha samma riskprognos men olika uc-score när den ena säger bra och andra mycket bra. Tänker mig att det scoren är denna väger tyngre vid en ansökan då636 alltså precis vid gränsen
Kom på det sen att de 2 decimaler på ansökan så nej de ser nog riskprognos.Ser de ens scoren vid ansökan?
Bra jobbat, att komma under 1.0 är toppen!Mitt sjönk från 1.1 till 0.9 och mycket bra. Vet inte varför dock.. ingen ff som försvann.

För alla kreditgivare använder inte Creditsafe. Så det bör betyda att du använt fler kreditgivare med Bisnode än med Creditsafe.En liten undran, hur kan det skilja sig så mycket mellan betygen ♀️? Såhär ser mina ut:
Bisnode (D&B): Kreditrisk 1 Avrådes
Creditsafe: Hög Kreditvärdighet
UC: 10,9 (505)
Creditsafe registrerar inte förfrågningar till skillnad från Bisnode och UC.En liten undran, hur kan det skilja sig så mycket mellan betygen ♀️? Såhär ser mina ut:
Bisnode (D&B): Kreditrisk 1 Avrådes
Creditsafe: Hög Kreditvärdighet
UC: 10,9 (505)