Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Mitt kreditbetyg har ändrats och när jag öppnar min upplysning själva rapporten så ser jag min kontokredit kvar och att den inte är uppdaterad än. Står fortfarande ”2023-05”? Är det någon bugg eller förstår ingenting, men i kreditkollen står det att jag inte har några kreditkortskulder eller avbetalningskredit.. jätte konstigt.
Du ses varannan månad på upplysningen

Julis koll syns ju först på augusti så inte konstigt
Okej, men det konstiga är att kontokrefiten syns fortfarande trots att den inte gör det på kreditkollen då den är avslutad sen 1 och halv månad sedan.

nej, i min upplysning så ser du vad som är avslutad. Och det står avslutad. Jag vet att det syns i 12 månader som avslutad men problemet här ör att det är avslutad men syns fortfarande som aktiv trots att det är avslutad

nej, i min upplysning så ser du vad som är avslutad. Och det står avslutad. Jag vet att det syns i 12 månader som avslutad men problemet här ör att det är avslutad men syns fortfarande som aktiv trots att det är avslutad
Då skulle jag vända mig till där den står som aktiv :)

Då skulle jag vända mig till där den står som aktiv :)
Jag ska göra det. Men i kreditkollen står det att jag ej har några krediter osv. Innan har den synts där. Det är just i själva min upplysning som den fortfarande syns som aktiv

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp