Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

påverkar den sammanräknade inkomsten i alla fall. framgår kanske tydligare hos Bisnode
Nej inte heller Bisnode har visat årsinkomst m avdrag..Utan visat det jag faktiskt tjänat in, dvs den beskattningsbara inkomsten.

Åååå vad ljuvligt att lämna dem bakom sig. Bra jobbat! Jag avslutade klarna idag men till mitt förtret syns den ju ändå inte på uc haha (fast det är ju bara när man betalat klart skiten man vill att det SKA synas på uc).
Skit sak samma om det syns på uc eller inte. Alltid skönt att avsluta något! Ett steg i rätt riktning! Varför jag är glad och as motiverad är att det var på riktigt 2-3 år sedan jag var under 10 ff och nu landar jag på 4 ff i juli och 6 samt 8 augusti så har jag bara 2 ff kvar. Samlingslån kommer jag ansöka runt 15 augusti och då kommer blanco lånen ligga mellan 680k

Skit sak samma om det syns på uc eller inte. Alltid skönt att avsluta något! Ett steg i rätt riktning! Varför jag är glad och as motiverad är att det var på riktigt 2-3 år sedan jag var under 10 ff och nu landar jag på 4 ff i juli och 6 samt 8 augusti så har jag bara 2 ff kvar. Samlingslån kommer jag ansöka runt 15 augusti och då kommer blanco lånen ligga mellan 680k
Du är verkligen på väg åt rätt håll! Det borde man påminna sig lite oftare. Hoppas du får ett fint erbjudande då som gör skillnad i kassan.

När kommer denna månads uppdatering ? 15e?

Min UC ändrades från 0,6 till 0,8 efter den nya inkomstuppdatering. 2021 380k med underskott 40k. 2022 visar årsinkomst 510k med underskott på 41k.
Gick betyget upp pga underskottet tror ni?

Min UC ändrades från 0,6 till 0,8 efter den nya inkomstuppdatering. 2021 380k med underskott 40k. 2022 visar årsinkomst 510k med underskott på 41k.
Gick betyget upp pga underskottet tror ni?
Skulle nog tro att du jämförs mot andra i en ny lönegrupp och i den gruppen ligger du inte lika bra till som i förra.

Skulle nog tro att du jämförs mot andra i en ny lönegrupp och i den gruppen ligger du inte lika bra till som i förra.
Om man ny börjar jämföras med en annan grupp blir inte betyget bättre med tiden?

Creditsafe är roliga, de kan se in i framtiden :)
Datum för förändring2023-06-09
BeskrivningTaxering, ny

Minuc alltså utredningen ignorerar mina mejl? Dom svarade på ett och sedan svarar dom inte längre. Har skickat 3 mejl och inget svar och detta var imorse. Första mejlet svara dom efter 5 min och sedan när jag svara dom så har dom inte ens svarat…

Minuc alltså utredningen ignorerar mina mejl? Dom svarade på ett och sedan svarar dom inte längre. Har skickat 3 mejl och inget svar och detta var imorse. Första mejlet svara dom efter 5 min och sedan när jag svara dom så har dom inte ens svarat…
vad skrev dom i första svaret?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp