Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

F
HURRA! Till det bättre? ^^
Från 21% till 13.2%. Inkomsten har ej uppdaterats än. Väntar på slutskattebesked då jag höjt mitt årsinkomst ifrån 407 till 540k ska bli intressant och se och har 9 ff, två försvinner nu 23 maj och då kommer jag ha 7 :folded:

F

Från 21% till 13.2%. Inkomsten har ej uppdaterats än. Väntar på slutskattebesked då jag höjt mitt årsinkomst ifrån 407 till 540k ska bli intressant och se och har 9 ff, två försvinner nu 23 maj och då kommer jag ha 7 :folded:
Åh men hurra vilken förändring! Kul! Hade också, 9 ffs, en försvann nu 5/5 sen försvinner nästa 25/5! Sen får jag tyvärr vänta ett tag på att fler försvinner… Väntar också på årsinkomst/nya siffror. Tyvärr har underskott av kapital också ändrats till det sämre så vi får se hur det påverkar negativt… men men, målet är ändå detsamma, skuldfri inom 10 år, då kommer UC att skina ^^

Åh men hurra vilken förändring! Kul! Hade också, 9 ffs, en försvann nu 5/5 sen försvinner nästa 25/5! Sen får jag tyvärr vänta ett tag på att fler försvinner… Väntar också på årsinkomst/nya siffror. Tyvärr har underskott av kapital också ändrats till det sämre så vi får se hur det påverkar negativt… men men, målet är ändå detsamma, skuldfri inom 10 år, då kommer UC att skina ^^
Ja! Ingenting är omöjligt bara och ha tålamod och pröjsa ner lånen tills dess!

kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..

kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..
Förra månaden när jag hade betalat av ett gäng krrediter i mars så uppdateras dessa med den vanliga uppdateringen i april dvs den som gjordes kring 15 till 20 april. Så har det alltid varit för mig. Och förfrågningar har uppdaterat betyget ibland när de försvunnit ibland inte.

Fick du de svaret från UC?

Mitt score har uppdaterats men inte krediterna, så imorgon tror jag ”allt” har uppdaterats ordentligt med krediter/blanco och inte bara score

Hur mycket efter brukar kreddy ligga? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp