Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Hej,

Behöver era erfarenheter kring påverkan av antal förfrågningar.

Jag har 7FF på mig just nu. 3 st går ut i april, 2 st i maj och sista två i juni.

Kommer mitt kreditbetyg påverkas något genom att gå från 7FF till 0FF?

Tack för svar!

Hej,

Jag har 7FF på mig just nu. 3 st går ut i april, 2 st i maj och sista två i juni.

Tack för svar!
ja det påverkas. men nyttjandegraden av dina krediter spelar nog ännu större roll

Är det bara för mig som Kreddy inte fungerar för? Har inte kunnat logga in på hela dagen.

Jag har den 28 februari betalt av 3 olika lån på cirka 100k och ringt företagen och dubbelkollat så att de stängt ner min kredit helt, men än idag så syns dessa krediter fortfarande på min UC som utnyttjad kredit och har inte tagits bort.

Vet någon hur lång tid det brukar ta tills de försvinner och kreditbetyget uppdateras?

Jag har den 28 februari betalt av 3 olika lån på cirka 100k och ringt företagen och dubbelkollat så att de stängt ner min kredit helt, men än idag så syns dessa krediter fortfarande på min UC som utnyttjad kredit och har inte tagits bort.

Vet någon hur lång tid det brukar ta tills de försvinner och kreditbetyget uppdateras?
Det har säkert inte hunnits i tid till UC för att komma med mars uppdatering men borde definitivt komma med aprils uppdatering som sker när som helst.

Hej,

Tack för svar!
Ja det kommer att påverkas. Hur mycket är dock omöjligt att förutse.

Kreddy funkar inte ! Ser flera som haft problem sedan tisdags..märkligt de inte gör något åt det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp