- Meddelanden
- 86
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 52
Hur mycket påverkar övertrasseringar betyget?
Väldigt mycket! Det tillsammans med nyttjade krediter påverkar betyget mest och snabbt.Hur mycket påverkar övertrasseringar betyget?
Om man övertrasserat 100 kr men reglerar det till nästa ligger övertrasserat kvar någonstans som historiskt? Vsr inte medveten om övertrasseratVäldigt mycket! Det tillsammans med nyttjade krediter påverkar betyget mest och snabbt.
Det ligger bara kvar till nästa uppdatering.Om man övertrasserat 100 kr men reglerar det till nästa ligger övertrasserat kvar någonstans som historiskt? Vsr inte medveten om övertrasserat
Hur snabbt gick du om jag får fråga från 4,x till 0,9? Bortsett från att sista ff försvunnit, gjorde du extra amorteringar? Försöker finna en effektiv väg till att komma under 4.0 på kort tid. Har inte dragit på mig ff på ca 6mån och skulle behöva släcka några utanför Uc men funderar på att avvara lite för att putsa siffrorna som har betydelse för Uc.
Tack! Förklarar mitt försämrade betyg dåVäldigt mycket! Det tillsammans med nyttjade krediter påverkar betyget mest och snabbt.

Har inga anmärkningar. Så svårt att veta vad det kan bero på! Men förhoppningsvis vänder det igen. Men jag har gett upp tanken på samlingslån så det spelar egentligen ingen roll för min del.Samma här. Ökat med 0,4 även om jag betalade 500kr till Qliro och krediten minskat. Jag avslutar den nu efter påsk.
En anmärkning försvinner om 6 veckor. Kan det vara anledningen?
Har du också en kvar som försvinner snart kanske?
”3” förfrågningar som försvann innan uppdateringen, tre krav, så trodde jag kommer hamna på 2 eller Max 3%
Fattar inget