Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Någon som provat ta lån? Hur ser UC-kopian ut nu när UC som många andra har rejäla driftstörninga?
Jag sökte via Lendo igår med ”bra” förutsättningar.
310k inkomst, 20k i underskott.
Lån som syns på UC 115k.
UC runt 5% sist jag kollade (kommer inte in på minuc nu som alla andra)
7 förfrågningar där 4 gick ut i fredags, fortfarande inte kunnat gå in och kolla hur UC:n ändrats när dem gått ut.

Så när jag ansökte igår bör min UC vara lägre än 5% och 3 ff. Trots det fick jag 0 erbjudanden. Trodde jag skulle ha massor av val, sist jag sökte via Lendo fick jag flera erbjudanden med betydligt sämre förutsättningar. Kanske kan bero på allt som just nu pågår?
Bör tilläggas att jag inte har fått någon kopia i Kivra heller.

Låter väldigt märkligt att inte få något erbjudande med de förutsättningarna. Tippar på att något är knas.

Bilagor

• 6828D4C9-ABDC-4FEB-B4D6-FB3D93D0DF1B.png
    6828D4C9-ABDC-4FEB-B4D6-FB3D93D0DF1B.png
    717 KB · Visningar: 134
Tack!
Det mest roliga i de meddelandet är ”Vi ber så mycket om ursäkt” bla bla det behöver dom typ göra varje dag då deras tjänst är ju skit

Tack!
Det mest roliga i de meddelandet är ”Vi ber så mycket om ursäkt” bla bla det behöver dom typ göra varje dag då deras tjänst är ju skit
De snackar alltid och samma problem hela tiden, jag ska säga upp min uc tjänst så fort man kan logain.

Hej!
Jag fick beviljat lån från Thorn igår och signerade skuldebrev samt handläggaren sa att allt är klart, lånet betalas ut om 1-3 bankdagar.
fick idag ett sms om att pga tekniska problem kommer utbetalning ske imorgon. Skickade tillbaka och frågade om vad det var något hos mig som ”var fel” så fick jag till svar att de väntade på en säkerhetskontroll från UC innan utbetalning. Vad kan det va? De borde ju redan ha tagit en UC på mig då de erbjudit mig lån. Vad tror ni? Sämsta kundtjänsten förövrigt!!!!

De snackar alltid och samma problem hela tiden, jag ska säga upp min uc tjänst så fort man kan logain.
Jag har redan avslutat det. Tog en screenshot på min kreditupplysning för att hålla koll på när mina upplysningar försvinner. Dom e fan inte värda 49kr/mån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp