Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag tycker inte att min ser uppdaterad ut, men kan förvisso vara lite svår att se ibland tycker jag.
Kolla på Min ekonomi -> Lån -> Blancolån och så expanderar du ett av dina lån och där ser du Uppdaterad och ett datum. Om det står föregående månads sista dag så är det uppdaterat

Jag tycker inte att min ser uppdaterad ut, men kan förvisso vara lite svår att se ibland tycker jag.

Kika på blanco/krediter om de visar 08-31 eller 09-31. Är det sistnämnda så är det då uppdaterat så det visar senaste månadens uppdatering.

Min gick från 5.4 till 1 sökte en samlings lån och betalt allt samt sökte 3 kreditkort en på 70000 en 40000 och en på 30000
Men lån hos remember syns fortfarande dem har inte tarbort den och har 5 förfrågan varv en av de försvinner den 18/10 tror ni att mitt betyg kommer och ändras ?
Mm så var det för mig också med just Remember (och bara dom) att lånet stod kvar men den hade inte uppdaterat datum och själva summan från lånet var inte med i min totala skuldsumma. Dessutom var den inte med på Min upplysning under antalet kreditgivare. Så den var borta typ men inte från listan.

Osäker om ditt betyg förändras 5 -> 4 när du har 1%. Men lär hända saker runt 3 ff iaf

Mina lån har försvunnit från Kreddy men betyget har inte ändrats än iaf och det var nästan 760,000kr blanco som försvann
Så kommer det uppdateras tror ni

Mitt kreditbetyg på kreddy och min uc gick från 8,8 till 12,6 idag! Absolut ingenting har hänt. Har inte tagit nya lån, det har inte gjorts nya kreditupplysningar, det har inte tillkommit några skulder eller anmärkningar. Kan någon förklara varför det blir så?

Mitt har inte uppdaterats kommer UC betyget uppdateras under dagen idag eller?

Viss har ju fått sitt kreditbetyg uppdaterat görs det inte samtidigt på alla?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp