Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Tack!! Ja, det har varit målmedvetet hårt jobb sen februari med att lösa ut dåliga lån mot privatlån, amortera extra av bara tusan, hålla sig från att ta nya ff och välja rätt tillfälle att ta en ny ff. Det har fungerat så himla bra, otroligt glad!
Förstår verkligen att det är hårt slit som ligger bakom framgången! Vad är planen nu framöver?

Förstår verkligen att det är hårt slit som ligger bakom framgången! Vad är planen nu framöver?
Planen är igång sen maj: att flytta mitt pensionskapital till Nordea så att jag uppfyller deras krav på 300k i sparande för att bli Förmånskund och sedan samla lån där med ränterabatt. En annan här lyckades få dem att ta över alla hens lån på 1 miljon till en drömränta. Dock med bolån som jag inte har så vi får se hur det går för mig. Har fått över mer än 300k precis, tar månader flytta! Jag ska boka rådgivning i november och så får vi se :)

Planen är igång sen maj: att flytta mitt pensionskapital till Nordea så att jag uppfyller deras krav på 300k i sparande för att bli Förmånskund och sedan samla lån där med ränterabatt. En annan här lyckades få dem att ta över alla hens lån på 1 miljon till en drömränta. Dock med bolån som jag inte har så vi får se hur det går för mig. Har fått över mer än 300k precis, tar månader flytta! Jag ska boka rådgivning i november och så får vi se :)
Mot målet! :)
Jag har totalt 400 000 kr i Swedbank (ips + tjänstepension) men har inte hört ngt om förmånskund.

Mot målet! :)
Jag har totalt 400 000 kr i Swedbank (ips + tjänstepension) men har inte hört ngt om förmånskund.
Jag har inte mycket till övers för Swedbank. Vi har dem eftersom min fru hade dem så har ett lån där och gemensamt konto. Bara dåliga erfarenheter :(

Märkligt,UC har uppdaterats för mig inatt, en lördag till söndag.

Mitt med, gick från 0.7 till 4,6. Blanco hade ökat med 80’ samt en kredit på 60’ som är fullt utnyttjad. Gör det så mkt för betyget att det hoppar till så mycket sämre?

Jag tycker inte att min ser uppdaterad ut, men kan förvisso vara lite svår att se ibland tycker jag.

Min gick från 5.4 till 1 sökte en samlings lån och betalt allt samt sökte 3 kreditkort en på 70000 en 40000 och en på 30000
Men lån hos remember syns fortfarande dem har inte tarbort den och har 5 förfrågan varv en av de försvinner den 18/10 tror ni att mitt betyg kommer och ändras ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp